کد خبر : 1761579 | 24 خرداد 1400 ساعت 20:03 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: پرتغال همه چیز برای قهرمانی دارد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است که آنها نباید مجارستان را دست‌کم بگیرند.

سانتوس: پرتغال همه چیز برای قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال که در گروه مرگ رقابت‌های یورو با فرانسه، آلمان و مجارستان همگروه است فردا در آسان ترین بازی خود روی کاغذ به مصاف مجارستان خواهد رفت؛ مسابقه ای که البته سرمربی پرتغال یعنی فرناندو سانتوس درباره آن هشدار داده و می‌گوید که تیمش باید عملکرد خوبی برای رسیدن به پیروزی داشته باشد.

 

پرتغال از نظر آماری شانس بیشتری برای پیروزی مقابل مجارستان دارد. فرناندو سانتوس در این باره گفت: "من به آمار نگاه نمی‌کنم بلکه به مسابقاتی که مجارستان مقابل ایسلند، لهستان و اخیرا انجام داد، توجه دارم. ما با تیم خوبی روبه‌رو هستیم و این ما را مجبور می‌کند که در بالاترین سطح خود قرار بگیریم.

 

 

1612166

 

 

مجارستان همچنین از حضور تماشاگران خود و حمایت آنها بهره می‌برد که این نیز تأثیرگذار خواهد بود. انتظار دارم که مجارستان بسیار قدرتمند عمل کند بنابراین ما باید به دنبال بازی در تمام مناطق زمین باشیم."

 

سانتوس در ادامه گفت: "در حال حاضر ما فکر می کنیم آنچه برای بردن جام لازم است، داریم. هفت یا هشت تیم مدعی این هستند که جام را با خود به خانه ببرند. از طرفی چند تیم دیگر نیز وجود دارند که برای خود شانس قائل هستند. تنها تفاوت این است که ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم."

 

 

1612168

 

 

چهار یا پنج هزار هوادار پرتغالی در مجارستان و میلیون ها نفر در سراسر جهان؛ پیام برای پرتغالی ها: " تعداد آنها به همان نسبت در سال 2016 خواهد بود. پرتغالی‌ها هیچگاه پا پس نمی‌کشند و هرکجا چه در خانه و چه بیرون از آن برای تشویق ما می آیند."

دیدگاه‌ها