کد خبر : 1761580 | 24 خرداد 1400 ساعت 20:11 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

سیمون کیائر الگوی بازیکنان ایتالیا می شود

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارد دوره آموزش های اولیه را برای بازیکنان شاغل در این کشور برگزار کند.

سیمون کیائر الگوی بازیکنان ایتالیا می شود

به گزارش "ورزش سه"، روزهای ابتدایی رقابت های یورو 2020 درگیر اتفاقات عجیبی بوده است. در دیدار تیم ملی دانمارک برابر فنلاند بود که کریستین اریکسن، هافبک دانمارک در اواخر نیمه اول دچار حمله قلبی شده و بعدها مشخص شد او حتی برای لحظاتی دچار ایست قلبی نیز شده است. اما در بازگشت کریستین اریکسن، نقش کادر پزشکی و البته سیمون کیائر بسیار مهم بوده است.

 

1611209

 

کاپیتان تیم ملی دانمارک به سرعت خود را به اریکسن رسانده و با قرار دادن دست خود در دهان او، مانع خفگی هافبک دانمارک شده و در واقع جان او را نجات داد. این حرکت سیمون کیائر که به شدت مورد ستایش قرار گرفته، باعث شده گابریل گراوینا به فکر برگزاری دوره آموزش های اولیه پزشکی برای بازیکنان حاضر در سری آ باشد.

 

گابریل گراوینا گفت: "ما قصد داریم یک مطالعه کامل درباره آنچه در دیدار دانمارک برابر فنلاند اتفاق افتاد انجام دهیم. اما همچنین یک عامل دیگر را نیز بررسی خواهیم کرد و می خواهم به بحث کمک های اولیه سریع و موثر در زمین بپردازیم. ما قصد داریم در اردوهای پیش فصل تیم های حاضر در لیگ ایتالیا چنین دوره هایی را برگزار کرده و باعث بهبود و پیشرفت بازیکنان حاضر در سری آ بشویم. ما قصد داریم این روند را از اردوی آماده سازی تیم ملی ایتالیا برای جام ملت های اروپا و در روزهای پیش رو شروع کرده و بازیکنان آتزوری را آموزش بدهیم."

دیدگاه‌ها