کد خبر : 1761584 | 24 خرداد 1400 ساعت 20:45 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

از فرانسه ضعیف تر نیستیم؛

مانوئل نویر: امباپه عامل حذف ما از اروپا بود

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان معتقد است آنها ضعیف تر از حریف فردا شب خود، تیم ملی فرانسه نیستند.

مانوئل نویر: امباپه عامل حذف ما از اروپا بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در سال های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته، فردا شب در اولین مسابقه خود در جام ملت های اروپا به مصاف تیم ملی فرانسه خواهد رفت. مانوئل نویر، کاپیتان ژرمن ها در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و به تمجید از کیلیان امباپه، ستاره جوان حریف پرداخته است.

 

دیدار مقابل تیم ملی فرانسه: "فضای حاکم بر تیم بسیار خوب است. ما خوب تمرین کرده و روی جزئیات کار کرده ایم. می خواهیم تورنمنت را با یک نتیجه خوب شروع کنیم. توماس مولر و مت هوملس همیشه بازیکنان اصلی باشگاه و تیم ملی بوده اند و توانستند خیلی سریع با گروه ادغام شوند. تک تک بازیکنان برای فردا آماده هستند و ما در مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد. ما می دانیم چه انتظاری از این دیدار داریم و البته ما منتظر بازی در مونیخ هستیم.

 

1612179

 

ما می دانیم که فرانسه در چند سال گذشته نمایشی درخشان داشته است، اما ما نیز رقیب راحتی برای هیچ تیمی نیستیم. ما برای حریف احترام قائلیم، اما خودمان را تیم ضعیف تر نمی دانیم و می خواهیم در این دیدار پیروز شویم."

 

رویارویی با کیلیان امباپه: "پاری سن ژرمن ما را از لیگ قهرمانان حذف کرد و امباپه عامل مهمی در رخ دادن این اتفاق بود. اما یک سال قبل ما آنها را در فینال شکست دادیم و من نمی دانم کدام مسابقه بیشتر در اذهان باقی مانده است. من و امباپه از یکدیگر تمجید می کنیم، اما من همچنین از نقاط قوت دیگر بازیکنان فرانسه نیز باخبرم."

 

حضور هواداران در استادیوم: "این موضوع برای ما بسیار مهم است. ما می دانیم که مدیون هواداران خود هستیم و باید عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. ما به حمایت همه از خانه و در داخل استادیوم نیاز داریم و این موضوع اهمیت ویژه ای برای ما دارد."

دیدگاه‌ها