کد خبر : 1761585 | 24 خرداد 1400 ساعت 20:56 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کاپیتان فرانسه به اختلاف بین امباپه و ژیرو

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه، می گوید اختلاف خاصی بین الیویه ژیرو و کیلیان امباپه وجود ندارد.

واکنش کاپیتان فرانسه به اختلاف بین امباپه و ژیرو

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های یورو فرداشب شاهد یکی از جذاب ترین مسابقات خود خواهد بود؛ جایی که دو تیم آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از فرانسه به عنوان مدعی اصلی فتح جام نام برده می‌شود و در سمت مقابل یواخیم لوو قصد دارد با خاطره ای خوش از مانشافت جدا شود.

 

هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، پیش از بازی فردا برابر آلمان گفت: " این بازی یادآور برخی خاطرات خوب و بد است. این یکی از بازی های کلاسیک در فوتبال اروپا و جهان محسوب می‌شود. مسابقه ای بین قهرمان جهان و آلمان هایی که در حال بازسازی تیم خود هستند. آنها همچنین برخی بازیکنان سابق خود را دوباره دعوت کرده اند و تیم بسیار خوبی هستند. آلمان جاه‌طلبی زیادی دارد که این اتفاق با توجه به بازی کردن آنها در خانه بیشتر هم خواهد بود. ما انتظار یک بازی دشوار را مقابل آنها خواهیم داشت."

 

 

1612183

 

 

صحبت های فراوان در مورد مثلث بنزما، امباپه و گریزمان: "آنها بازیکنان سطح بالایی هستند که سال ها به طور منظم عملکرد خوبی داشته اند. مخصوصاً گریزمان و بنزما. کیلیان هنوز جوان است، هر چند که در همین ابتدای کار خود نیز قوی ظاهر شده است. من می توانم درک کنم که حریفان ما از آنها ترس داشته باشند و این بازیکنان را مورد تمجید قرار دهند."

 

شایعات اختلاف بین کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو: "صادقانه بگویم آنچه که از بیرون صحبت می شود خیلی بیشتر از آن چیزی است که در داخل تیم وجود دارد. الیویه و کیلیان، یک روز بعد از آن بازی با یکدیگر صحبت کردند. می‌خواهم بگویم که هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد. آنها کمی اختلاف داشتند اما این هیچ تاثیری روی تیم نگذاشت."

 

 

1610506

دیدگاه‌ها