کد خبر : 1761586 | 24 خرداد 1400 ساعت 21:05 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی هشت گله مقابل افغانستان؛

جشنواره گل دختران جوان ایرانی در کافا

شاگردان مریم آزمون در دومین مسابقه خود در رقابت‌های تورنمنت کافا موفق شدند حریف خود را با جشنواره‌ای از گل از پیش‌روی بردارند.

جشنواره گل دختران جوان ایرانی در کافا

به گزارش "ورزش سه" در دومین مسابقه تیم ملی جوانان فوتبال زنان ایران در رقابت‌های تورنمنت کافا، از ساعتی پیش شاگردان مریم آزمون رو در روی تیم ملی افغانستان قرار گرفتند؛ آن‌ها در اولین مسابقه 3 بر 0 موفق به شکست تیم میزبان (تاجیکستان) شده بودند و برای ادامه حضور در کورس رقابت قهرمانی، به پیروزی در مسابقه امشب نیاز مبرمی داشتند.

 

20 دقیقه اول بازی گلی را در پیش نداشت تا این‌که رقیه جلال‌نسب طلسم دروازه افغانستان را شکست و موفق به گلزنی شد تا آغاز کننده یک جشنواره گل برای تیم ملی زنان ایران باشد؛ چرا که 6 دقیقه بعد از گل او، محمد ذلفی توانست روی پاس دیدنی زهره عرفانی گل دوم را به ثمر برساند و شاگردان آزمون پیش از به پایان رسیدن نیمه نخست گل سوم را هم توسط هستی فروزنده روی پاس سارا دیدار به ثمر رساندند تا با یک پیروزی قاطعانه راهی رختکن شوند.

 

با شروع نیمه دوم، خیلی زود قفل دروازه افغانستان برای چهارمین‌بار باز شد و اعلام یک ضربه پنالتی به سود جوانان ایرانی باعث شد تا رکسانا معصومی اختلاف را به عدد چهار برساند؛ کاپیتان سارا دیدار این‌بار خود در موقعیت گلزنی قرار گرفت و پاس گلی که به هستی فروزنده داده بود را این‌بار از او دریافت کرد تا گل پنجم تیم ملی جوانان ایران نیز این‌چنین به ثمر بنشیند.

 

 

1612188

 

در 20 دقیقه پایانی مسابقه حملات پرشمار شاگردان مریم آزمون سه گل دیگر به جشنواره امشب ملی‌پوشان جوان ایران اضافه کرد و مریم محمدی و فاطمه پسندیده در کنار زهره عرفانی نام‌شان به جمع گلزنان تیم ملی در بازی امشب اضافه شد تا آن‌ها با یک تمرین گلزنی خوب، مهیای جدال سرنوشت‌ساز فردا برابر ازبکستان شوند.

 

با این پیروزی پرگل، دختران جوان ملی‌پوش فوتبال ایران 6 امتیازی شدند و هم‌امتیاز با ازبکستان در جایگاه دوم قرار گرفتند؛ ازبک‌ها افغانستان را یازده بر صفر شکست دادند و همین نتیجه باعث شده تا تفاضل گل آن‌ها نسبت به تیم ملی جوانان ایران بیشتر باشد و جدال فردا می‌تواند سرنوشت قهرمان را به نوعی تعیین کند.

 

در دو دوره گذشته مسابقات تیم ملی ازبکستان توانسته با شکست ملی‌پوشان جوان ایران عنوان قهرمانی را از آن خود کند و نایب قهرمانی به جوانان ایرانی برسد اما حالا شاگردان آزمون به دنبال انتقام هستند و باید دید مسابقه فردا به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها