کد خبر : 1761589 | 24 خرداد 1400 ساعت 21:11 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

کسپر اشمایکل:

دیدن لبخند کریستین اریکسن خوشحال ‌کننده بود

کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، از مشاهده حال خوب کریستین اریکسن ابراز خوشحالی می‌کند.

دیدن لبخند کریستین اریکسن خوشحال ‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب و در جریان دیدار دو تیم دانمارک و فنلاند بود که کریستین اریکسن در دقیقه 41 بازی به شکلی ترسناک روی زمین افتاد و بعد از آن مشخص شد که این هافبک خلاق دچار ایست قلبی شده است. بعد از این اتفاق پزشکان دانمارک مجبور شدند که اریکسن را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کنند و بعد از ساعت ها نگرانی مشخص شد که هافبک دانمارک  از یک خطر بزرگ نجات یافته است.

 

کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، که یکی از نگران ترین افراد در مورد وضعیت اریکسن بود حالا از مشاهده بهبود وضعیت او ابراز خوشحالی کرده و می گوید: "دیدن این که او لبخند میزند، می خندد و به طور کلی خودش است، بسیار خوشایند بود. مشاهده او یک تجربه عالی بود و کمک زیادی به من کرد."

 

 

1612190

 

 

اشمایکل در مورد ادامه یافتن دیدار برابر فنلاند بعد از حدود یک ساعت توقف گفت: "ما در موقعیتی قرار گرفتیم که من فکر می کنم نباید قرار می‌گرفتیم. ما هنوز در مسابقات هستیم و باید ببینیم که آیا می‌توانیم برنده شویم یا اینکه برای کریستین این کار را انجام دهیم. همچنین برای هوادارانی که با ما همراه بودند و به اندازه خودمان نگرانی داشتند. تردید ندارم که این تیم از وحدت و قدرت لازم برای انجام یک کار بزرگ برخوردار است."

دیدگاه‌ها