کد خبر : 1761594 | 24 خرداد 1400 ساعت 21:45 | 39.2K بازدید | 4 دیدگاه

چرا بوفون پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان باتجربه و سابق یوونتوس، شانس انتقال به بارسلونا را رد کرده است.

چرا بوفون پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، جیجی بوفون، دروازه بان 43 ساله و ایتالیایی بعد از سپری کردن یک فصل دیگر در ترکیب یوونتوس و انجام 14 مسابقه در طول فصل، با پایان یافتن قراردادش در ماه ژوئن برای بار دوم این باشگاه را ترک کرد. علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان، به نظر می رسد جیجی بوفون برای انتقال به پارما به توافق رسیده و بعد از 26 سال دوباره به باشگاهی بازمی گردد که درخشش و مطرح شدن را از آنجا آغاز کرد.

 

1603954

 

اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد چند هفته پیش باشگاه بارسلونا برای خرید جیجی بوفون وارد عمل شده و مذاکرات کوتاهی نیز با او داشته است. اما پاسخ این سنگربان 43 ساله منفی بوده و او بعد از انتقال نافرجام به پاری سن ژرمن، تمایلی به بازی کردن دوباره خارج از ایتالیا نشان نداده است. در واقع رونالد کومان به بوفون گفته که او را به عنوان دروازه بان دوم و ذخیره مارک آندره تراشتگن می خواهد، اما این پیشنهاد مورد استقبال بوفون قرار نگرفته است.

 

جالب اینجاست که بوفون در تلاش برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی ایتالیا برای جام جهانی 2022 بوده و هنوز از بازگشت به اردوی آتزوری ناامید نیست. او تصور می کند در صورت نیمکت نشینی در فصل بعد شانسی برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته در تیمی بازی کند که دروازه بان فیکس باشد. دوران حرفه ای بوفون از سال 1995 و از پارما آغاز شد و او قصد بازگشت به همان تیم را دارد.

دیدگاه‌ها