کد خبر : 1761595 | 24 خرداد 1400 ساعت 21:45 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم قطعی یوونتوس درمورد موراتا مشخص شد

به نظر می رسد یوونتوس یک فصل دیگر قرارداد قرضی آلوارو موراتا را تمدید خواهد کرد.

تصمیم قطعی یوونتوس درمورد موراتا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا در تابستان گذشته و با قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست. با این‌حال بندی در قرارداد مهاجم اسپانیایی گنجانده شد که در صورت علاقه بیانکونری آنها می توانند یک فصل دیگر این قرارداد قرضی او را تمدید نمایند. اتفاقی که به نظر می‌رسد در آستانه رخ دادن است چراکه توتو اسپورت آن را تایید کرده و از طرف دیگر خود موراتا نیز در مصاحبه ای به نوعی به این موضوع اذعان کرد.

 

در همین ارتباط و پس از شایعات زیادی که در رابطه با آینده آلوارو موراتا مطرح شد، اکنون توتو اسپورت گزارش داده که باشگاه یوونتوس تصمیم نهایی خود را در مورد این بازیکن اتخاذ کرده و قصد دارد که به مدت یک فصل دیگر قرارداد قرضی او را تمدید کند.

 

 

1594984

 

 

در واقع باشگاه تورینی قصد دارد 10 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بپردازد تا آلوارو موراتا یک فصل دیگر در این تیم باقی بماند. همچنین در این گزارش ادعا شده که اگر باشگاه یوونتوس بخواهد سال آینده قرارداد موراتا را به شکل دائمی در بیاورد، اتلتیکومادرید از آن ها 35 میلیون یورو طلب خواهد کرد؛ موضوعی که به طور قطع رخ دادن آن با نظر سرمربی جدید بانوی پیر یعنی ماسیمیلیانو آلگری ارتباط مستقیم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها