کد خبر : 1761661 | 25 خرداد 1400 ساعت 09:59 | 355.3K بازدید | 50 دیدگاه

در کنفرانس خبری؛

سرشاخ شدن رونالدو با کوکاکولا؛ آب بنوشید! (عکس)

کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز پرتغال، با عصبانیت بطری‌های کوکاکولا را از جلوی خود کنار زد و گفت به جای اینها آب بنوشید!

سرشاخ شدن رونالدو با کوکاکولا؛ آب بنوشید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری دیشب به هیچ وجه در حال و هوای حمایت از اسپانسر اصلی مسابقات یورو 2020 نبود و بطری های کوکاکولا را از جلوی خود کنار زد.

کوکاکولا اسپانسر رسمی رقابت های یورو 2020 است و علاوه بر تبلیغات گسترده در این مسابقات در کنفرانس های خبری بازیکنان و سرمربیان نیز بطری های این شرکت روی میز قرار می گیرد. اما ستاره پرتغال نتوانست خودش را راضی کند که به بطری های کوکاکولا حتی نگاهی بیندازد و آنها را از جلوی خود کنار زد.

پس از اینکه رونالدو به محض نشستن پشت میز کنفرانس بطری های کوکاکولا را با انزجار از جلوی چشم برداشت، فریاد زد که "آب بنوشید" تا نظر خود را دراین مورد کاملا واضح بیان کرده باشد.

 

1612310

 

1612307

 

1612302

 

1612305

 

1612308

 

1612306

 

رونالدوی 36 ساله در مورد رژیم غذایی و رژیم مناسب برای حفظ تناسب اندام خود بسیار سخت‌گیر و وسواسی است و اصلا جای تعجب ندارد که او فقط با دیدن بطری های این نوشیدنی به شدت دلخور به نظر می رسید.

سال گذشته رونالدو درباره ناراحتی‌اش از اینکه پسرش به اندازه او به رژیم غذایی‌اش اهمیت نمی دهد، صحبت کرده بود: "خواهیم دید که پسر من فوتبالیست بزرگی می شود یا نه... او بعضی اوقات کوکاکولا و چیپس می خورد و این موضوع خیلی من را ناراحت می کند و او هم این را می داند.

بعضی وقت ها به پسرم می گویم که بعد از دویدن روی تردمیل برای رفع خستگی توی وان آب سرد برود اما او می گوید "بابا آنجا خیلی سرد است". اشکالی ندارد، او فقط 10 سال دارد."

 

هواداران انتظار دارند که با شروع بازی های پرتغال در یورو 2020 از امروز و برابر مجارستان، رونالدو در اوج آمادگی خود باشد.

برای پرتغال شروع قدرتمند در این رقابت ها حیاتی است چرا که آنها در گروه  Fموسوم به گروه مرگ، علاوه بر مجارستان با آلمان و فرانسه هم‌گروه هستند.

کاپیتان پرتغالی در صورتی که همانطور که انتظار می رود امروز پیشاپیش تیم ملی کشورش به میدان بیاید، تبدیل به اولین بازیکنی خواهد شد که در پنج دوره مسابقات قهرمانی اروپا شرکت داشته است. رونالدو در کنفرانس خبری دیروز در مورد آنچه که آن را کلید رسیدن به چنین ماندگاری می داند، صحبت کرد.

 

1612312

 

رونالدو گفت: "نبوغ‌آمیزترین چیز در مورد یک فوتبالیست توانایی تطبیق پذیری است. من اکنون بالغ تر شده ام.

اگر بازیکنی بخواهد سال های زیادی بازی کند، باید بداند چگونه خود را سازگار کند و انطباق دهد و آمار خود گواه این موضوع هستند. من از 18 تا 36 سالگی توانسته ام خودم را تطبیق دهم و سازگار کنم.

من همیشه قادر بوده ام که ببرم و در سطح گروهی نیز بخشی از تیمی باشم که توانسته پیروز شود. من در دوران بازی حرفه ای خود نشان داده ام که نکته مهم و کلیدی این است که بتوانید خود را سازگار کنید و انطباق دهید."

 

 

 

دیدگاه‌ها