کد خبر : 1761664 | 25 خرداد 1400 ساعت 10:23 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

ایمریک لاپورته:

دفعه بعد موراتا 3 گل می‌زند و دهان همه را می بندد

پس از یک بازی پرانتقاد از سوی آلوارو موراتا برابر سوئد، ایمریک لاپورته، مدافع اسپانیا، از هم تیمی خود دفاع کرد.

دفعه بعد موراتا 3 گل می‌زند و دهان همه را می بندد

به گزارش "ورزش سه"، ایمریک لاپورته، مدافع تیم ملی اسپانیا، به دفاع از هم تیمی خود آلوارو موراتا پرداخته و از او در راه زدن گل هایی که اسپانیا برای صعود به آنها نیاز دارد، حمایت کرده است.

موراتا نیز مانند دیگر بازیکنان تیم اسپانیا روز گذشته برابر دروازه سوئد، اولین حریفشان در رقابت های یورو 2020، به مشکل برخورده بود و در بازی که اسپانیایی ها موفق شدند رکورد درصد مالکیت توپ در یورو را بشکنند، در نهایت موفق به گلزنی نشد تا اسپانیا به تساوی بدون گل رضایت دهد.

 

1612315

 

به رغم این حقیقت که تیم ملی اسپانیا توسط هواداران خودی حاضر در ورزشگاه به دلیل عدم موفقیت در برابر دروازه حریف هو شدند، لاپورته می گوید که موراتا در روزها و هفته ای آینده با گلزنی دهان منتقدان را خواهد بست.

لاپورته گفت: "شما نمی توانید به مهاجمی مثل آلوارو، که قبلا خود را ثابت کرده است، شک کنید. دفعه بعد او سه گل می زند و دهان همه را می بندد."

 

1612292

 

لوییس انریکه، سرمربی اسپانیا، نیز اعتقادی مشابه لاپورته داشت و گفت: "من همچنین شنیدم که موراتا تشویق هم شدو من روی آن تمرکز خواهم کرد. موراتا بازیکن فوق العاده ای است که خیلی از کارها را بسیار خوب انحام می دهد. امروز شانس نیاورد اما فوتبال و زندگی همین است.

بازی کردن وقتی هواداران طرفدار شما هستند آسان تر است و من امیدوارم که این اوضاع در ورزشگاه تغییر کند."

موراتا ممکن است یکی از بازیکنانی باشد که بیش از همه در بازی برابر سوئد توسط تماشاگران اسپانیایی هو شد، اما او تنها بازیکنی نبود که هدف انتقاد مستقیم تماشاچیان قرار گرفت و دیگر بازیکنان اسپانیا نیز هر کدام سهمی از این اعتراضات بردند.

 

1612320

 

به رغم اینکه اسپانیا بازی را در کنترل خود داشت و تیم برتر میدان بود، از آن برندگی لازم برای پیروزی در برابر دروازه سوئد بی بهره بود و بر خلاف چیزی که به آن امید داشتند، یورو 2020 را نه با یک پیروزی ارزشمند که با یک تساوی ناامیدکننده آغاز کردند.

 

دنی اولمو، هافبک اسپانیا، نیز در این باره گفت: "من نمی دانم چرا آنها ما را هو می کردند. هواداران باید از ما حمایت کنند."

دیدگاه‌ها