کد خبر : 1761689 | 25 خرداد 1400 ساعت 11:47 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین آخر تیم ملی؛ رقابتی و پرنشاط (عکس)

ملی پوشان شب گذشته آخرین جلسه تمرینی خود را برای دیدار با عراق را در فضایی با نشاط و سرشار از انگیزه، در منامه برگزار کردند.

تمرین آخر تیم ملی؛ رقابتی و پرنشاط (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از نزدیک به 20 ماه از شکست های غیرمنتظره  و ناامید کننده تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی با مربیگری مارک ویلموتس بلژیکی، بالاخره روز موعود فرا رسید و اکنون تیم ملی ایران برای پایان دادن به کابوس حذف از حضور در جام جهانی، 90 دقیقه دیگر را پیش روی خود می بیند.


شاگردان دراگان اسکوچیچ با برتری قاطع و 3 بر صفر مقابل بحرین، یکی از دو فینال خود در این رقابت ها را با موفقیت پشت سرگذاشتند و اکنون آنها خود را برای جدال حساس امروز با صدرنشین گروه یعنی عراق آماده می کنند.

 

1612380


آخرین جلسه تمرینی تیم ملی ایران شب گذشته در فضایی کاملا رقابتی و پرنشاط برگزار شد. جایی که اعضای تیم ملی با انجام تمرینات مفرح و شاداب، انگیزه و روحیه بالای خود برای کسب سه امتیاز نبرد حساس امروز را نشان دادند تا به آنها به عنوان تیم نخست، راهی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی شوند.

 

1612379


در این تمرین، حتی بازیکنان ذخیره ای که فرصت کمتری برای بازی به دست آورده اند، پا به پای سایر ملی پوشان تمرینات را برگزار کردند و به کادرفنی نیز نشان دادند که در صورت نیاز، می توانند روی توانایی و آمادگی آنها حساب باز کنند.

 

1612377


کریم انصاری فرد، مرتضی پور علی گنجی، مجید حسینی، سیامک نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سعید عزت اللهی و... که در سه بازی گذشته به مراتب کمتر و یا اصلا در زمین حضور پیدا نکردند، در تمرین مفرح شب گذشته نیز که بیشتر برای حفظ آمادگی و افزایش روحیه ملی پوشان برگزار شد، حضور فعالی داشتند و اعضای تیم ملی ثابت کردند که به معنای واقعی یک تیم متحد هستند و نشان دادند که هدف اصلی آنها، پیروزی برابر عراق و راهیابی به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی است.

 

1612376


تیم ملی که با 3 پیروزی شیرین مقابل هنگ کنگ، بحرین و کامبوج از روحیه بالایی برخوردار است، در صورت کسب پیروزی مقابل عراق، به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می کند. اما در صورت کسب نتیجه تساوی، آنها باید منتظر نتایج سایر گروه ها بنشینند. 

 

1612375


در تمرین شب گذشته ملی پوشان نشان دادند که اصلا به فکر دومی در گروه و چشم انتظاری برای شکست یا توقف رقبا نیستند و در پی صعود مستقیم از گروهی هستند که به دلیل اتفاقات گذشته و مسائلی که اکنون جای پرداختن به آن نیست، رخ دادن آن سخت شد ولی اکنون با کادر فنی جدید و انگیزه بالای ملی پوشان، رسیدن به آن دور از دسترس نیست.
عکس ها: سعید زارعیان

 

1612374

 

1612373

 

1612372

 

1612371

 

1612370

دیدگاه‌ها