کد خبر : 1761725 | 25 خرداد 1400 ساعت 14:10 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کایو، غایب بزرگ امارات در نبرد سرنوشت ساز

کایو کانیدو مهاجم برزیلی الاصل تیم ملی امارات، نمی تواند در بازی حساس امروز مقابل ویتنام تیمش را همراهی کند.

کایو، غایب بزرگ امارات در نبرد سرنوشت ساز

به گزارش "ورزش سه"، در روز پایانی از مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، امروز تیم ملی امارات میزبان ویتنام خواهد بود که آنها برای صعود راحت به دور بعدی، در پی کسب پیروزی هستند هر چند نتیجه تساوی نیز، باعث افزایش شانس صعود آنها به دور بعد خواهد شد.


اما امارات در این مسابقه یک غایب بزرگ نیز خواهد داشت. کایو کانیدو مهاجم برزیلی الاصل که تابعیت اماراتی را برای خودش انتخاب کرده، به دلیل آسیب دیدگی در جریان بازی با اندونزی، نمی تواند تیمش را مقابل ویتنام همراهی کند.


کایو که در آن بازی در دقیقه 63 به دلیل آسیب دیدگی از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به محمد جمعه داد، در هیچ کدام از تمرینات تیمش پس از بازی با اندونزی حضور نداشته و غیبت او مقابل ویتنام قطعی است.


روزنامه امارت الیوم در این خصوص نوشته است که پیش بینی می شود خلیل ابراهیم بازیکن الوحده به جای کایو در ترکیب اصلی برابر ویتنام به میدان برود. البته روزنامه دبی اسپورت نوشته است که ممکن است فن مارویک سرمربی امارات از محمد جمعه ملقب به پله فوتبال امارات را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.


تیم ملی امارات در صورت شکست مقابل ویتنام، به احتمال فراوان از دور رقابت ها کنار می رود و آنها قصد دارند با استفاده از شرایط میزبانی، 3 امتیاز بازی را کسب کنند. شکست آنها، بهترین خبر برای ایران خواهد بود. ضمن اینکه امارات در ترکیب خود از دو بازیکن خارجی دیگر به نام های تیگالی و فابیو لیما استفاده می کند که تابعیت اماراتی گرفته اند.

 

دیدگاه‌ها