کد خبر : 1761727 | 25 خرداد 1400 ساعت 14:14 | 56.1K بازدید | 2 دیدگاه

رسن با استوک، امیری با کفش رانینگ! (عکس)

علی‌رغم گمانه‌زنی‌های انجام شده، هافبک بازیساز تیم ملی عراق مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ایران ندارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 67 مصاف تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ بود که بشار رسن هافبک خلاق و بازیساز عراقی‌ها دچار مصدومیت شد و کاتانچ مجبور به تعویض اجباری شد و هافبک خود را بیرون کشید؛ شرایط رسن در هنگام خروج از زمین مسابقه به گونه‌ای بود که تصور می‌شد او نمی‌تواند مقابل ایران به میدان برود و حساس‌ترین مسابقه گروه C را از دست داده است.

 

البته بررسی‌های اولیه روی پای بشار رسن هم توسط پزشکان عراقی روی این مسئله صحه گذاشت و اعلام شد که هافبک سابق پرسپولیس قادر به حضور در ترکیب تیم ملی عراق مقابل تیم ملی ایران نیست و نمی‌تواند در مقابل برخی همبازی‌های سابق خود به میدان برود؛ پس از بررسی‌های بیشتر و تلاش کادر پزشکی تیم ملی عراق، رسن در شرایط مسابقه گرفت.

او شب گذشته در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی عراق با آمادگی کامل شرکت کرد تا حالا سرمربی کروات عراقی‌ها از داشتن هافبک بازیساز خود در فهرست امشب تیمش مقابل ایران خوشحال باشد؛ باید دید با توجه به دوران نقاهتی که رسن گذرانده، کاتانچ از ابتدا به او در ترکیب تیم ملی عراق بازی خواهد داد و به نوعی سوپرایز ترکیبش خواهد بود یا به صورت تعویضی او به میدان خواهد آمد.

 

1612463

 

از سوی دیگر، وحید امیری ستاره تیم ملی فوتبال ایران که در دقیقه 68 دوئل با بحرین دچار آسیب‌دیدگی شد، در مقابل کامبوج غایب بود و کارهای درمانی خود را پیش برد و همان‌طور که پیشتر کادر پزشکی تیم ملی ایران اعلام کرده بود، شدت مصدومیت به گونه‌ای است که امیری مقابل عراق هم قادر به بازی نخواهد بود و نمی‌تواند برای تیم ملی به میدان برود.

 

 

1612488

 

امیری شب گذشته در تمرین تیم ملی با کفش رانینگ حاضر شد تا در تمرین ملی‌پوشان حضور داشته باشد و کارهای پزشکی خود را در حاشیه تمرین پیگیری کند و نتوانست پایاپای دیگر همبازیان خود در تمرینات گروهی شرکت کند تا غایب قطعی امشب تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با عراق باشد.

این اوصاف هافبک سابق پرسپولیس با گذر از مصدومیت امشب برای تیم ملی عراق می‌تواند به میدان برود و حضور فیکس یا تعویضی او مشخص نیست اما هافبک فعلی سرخ‌پوشان پایتخت قادر به همراهی تیم ملی ایران نیست و از روی سکوها عملکرد همبازیان خود در تیم ملی فوتبال ایران را نظاره‌گر خواهد بود تا دوئل جذاب رسن و امیری در نبرد ایران و عراق شکل نگیرد.

دیدگاه‌ها