کد خبر : 1761744 | 25 خرداد 1400 ساعت 15:27 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

خیلی‌ها امیدی به مدعی شدن فجر نداشتند؛

کلانتری: از همه مسئولان شیرازی درخواست کمک دارم

سرمربی فجر سپاسی شیراز که امیدوار به صعود تیمش به لیگ برتر است از مسئولان استان توقع حمایت دارد.

کلانتری: از همه مسئولان شیرازی درخواست کمک دارم

به گزارش "ورزش سه"، علی کلانتری در مورد پیروزی ۲ بر ۰ فجر سپاسی مقابل رایکای بابل گفت: بازی در شرایط خیلی حساسی برگزار شد و  گرفتن و نگرفتن سه امتیاز بازی برای ما تبعات داشت. پیروزی در این دیدار باعث می شود همانطور که مشاهده می کنید به صدر نزدیک بشویم و عدم کسب سه امتیاز هم برای ما مشکل بود، چون فاصله می‌انداخت. بعد از بازی خیبر فشاری روی ما بود که بچه‌ها البته در آن دیدار هم جانانه کار کردند. خدا را شکر شرایطی که در این بازی می‌خواستیم برای من پیش آمد.


او در مورد جریان فنی بازی توضیح داد: ما می‌توانستیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی دو گل بزنیم و البته باید بگویم رایکا تیم خوبی بود و زحمت کشید. بالاخره ما توانستیم در نیمه اول به گل برسیم در نیمه دوم هم به دنبال رسیدن به گل بعدی بودیم و شرایط به شکلی نبود که بخواهیم عقب‌نشینی کنیم. وقتی گل دوم را زدیم تیم حریف چاره ای نداشت و سراسر حمله شد و بازیکنان قد بلندشان را به زمین آوردند و از توپ‌های بلند استفاده کردند و بچه‌های ما جانانه دفاع کردند و این سه امتیاز نیز برای ما بسیار خوب و به موقع بود.
سرمربی فجر سپاسی در مورد دو گل شان که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و این که درست بود یا خیر ادامه داد: بعد از مدت زیادی  که توپ های مشابه این در شیراز برای ما پنالتی گرفته نشد ولی در این دیدار داور واقعاً به بازی مسلط بود و هر دو صحنه پنالتی هم ۱۰۰ درصد درست بود.


وی در خصوص اینکه با توجه به فاصله سه امتیازی با صدر، امیدوار به صعود هستند یا خیر گفت: بله ما همیشه امیدوار بودیم و کارمان را انجام دادیم. از اول که آمدیم خیلی ها امید نداشتند ما جزو مدعی ها باشیم. از اول فصل مشکلاتی برای تیم به وجود آمده بود ولی خدا کمک کرد و همه کنار همدیگر کار کردیم و پا پس نمی کشیم و در ادامه هم با سه تا از تیم های مدعی بازی داریم و انشاالله با قدرت جلو می رویم.


وی در مورد دیدار بعدی با استقلال خوزستان نظرش را اینگونه بیان کرد: استقلال خوزستان باخت آورده ولی روی کاغذ شانس صعود دارد. انشاالله ما می رویم که سه امتیاز را بگیریم و خودمان را به صدر نزدیک تر کنیم.


کلانتری در پایان افزود: از سردار بوعلی فرمانده سپاه مسئول مستقیم تیم ما است  تشکر می‌کنم. واقعاً مثل یک پدر  در کنار تیم ما است و از هر مسئول استانی که کاری از دستش بر می آید خواهش می کنم با توجه به شرایطی که الان داریم به تیم کمک کنند و به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهند. از آنها می خواهم در این پنج بازی سخت کنار ما باشند تا ما به خیر و خوشی این 5 هفته را پشت سر بگذاریم. همه چیز بازیکن، مربی و باشگاه نیست تا بتوان یک کار غیر ممکن را ممکن کرد بلکه باید در بیرون از مستطیل سبز همه کنار هم باشند. از استاندار، فرماندار، مسئولین کارخانه تقاضا دارم کمک کنند که شرایط برای ما بهتر پیش برود.

 

دیدگاه‌ها