کد خبر : 1761757 | 25 خرداد 1400 ساعت 16:37 | 85K بازدید | 16 دیدگاه

صدام: ایران و عراق، قوی ترین مسابقه آسیاست

عضو پیشین فدراسیون فوتبال عراق و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است که دیدار ایران و عراق، قوی ترین دیدار قاره آسیاست.

صدام: ایران و عراق، قوی ترین مسابقه آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم های ملی ایران و عراق امشب و از ساعت 21 به وقت تهران، در استادیوم شیخ علی بن محمد آل خلیفه برگزار می شود. استادیومی که به ورزشگاه المحرق نیز معروف است.


 نعیم صدام عضو پیشین فدراسیون فوتبال عراق، روز سه شنبه در گفتگو با وب سایت شفق نیوز تأیید کرد که دیدار ایران و عراق، بالاتری نبرد در آسیا محسوب شده و این جدال دارای خصوصیات ویژه ای در سطح منطقه است و خاطرنشان کرد که این مسابقه قویترین بازی در سطح قاره آسیاست.


صدام درخصوص دیدار امشب دو تیم گفت: تیم ایران از آخرین دیداری که در اردن و در دور رفت از مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار شد، پیشرفت زیادی کرده است و این تیم بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.


بازیکن سابق تیم ملی عراق با تمجید از اظهارات کاتانچ مربی تیم ملی کشورش در نشست خبری پیش از بازی ایران و عراق، آن را "موفق و متعادل" توصیف کرد. وی خاطرنشان کرد که رسیدن به جام جهانی برای دستیابی به هدف نهایی نیاز به تلاش های هماهنگ و حمایت دولت دارد.

 

دیدگاه‌ها