کد خبر : 1761758 | 25 خرداد 1400 ساعت 16:51 | 54.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت تاجیکستان به جدول تیمهای دوم (عکس)

تیم ملی تاجیکستان با پیروزی مقابل میانمار، شانس صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی امروز تیم تاجیکستان و ژاپن در دو ورزشگاه شهر اوساکا به مصاف حریفان خود یعنی میانمار و قرقیزستان رفتند و در نهایت هر دو موفق به پیروزی شدند. تاجیکها برای صعود به رتبه دوم گروه خود، نیاز به چنین نتیجه‌ای داشتند و البته خوش شانس بودند که هفته پیش میانمار به رتبه آخر سقوط کرد چرا که حالا در جدول تیمهای دوم، نتیجه بازی این تیم مقابل میانمار و شکست در بازی رفت محاسبه نخواهد شد.

 

تاجیک‌ها نیمه اول را با پیروزی 1-0 پشت سر گذاشتند اما آتش بازی این تیم در نیمه دوم آغاز شد. موچهر جلیلوف در دقیقه 53 گلزنی کرد و در دقیقه 78 گل بعدی به ثمر رسید و سپس سمیف روی ارسال از سمت چپ و با ضربه سر دروازه را گشود.

 

با این نتیجه تاجیکستان به رتبه دوم صعود کرد و در جدول تیمهای دوم نیز 10 امتیازی شد. اما دو شکست پرگل این تیم مقابل ژاپن سبب شده تا تفاضل گل تاجیکستان -1 باشد.

 

1612542

 

این تیم برای صعود باید منتظر رخ دادن سه حالت از این چهارتا باشد: باخت/ مساوی اردن، باخت ایران، ازبکستان و امارات و باخت 14 گله چین. به نوعی تاجیکستان شانس بسیار کمی دارد اما به هر حال قرارگیری در بین بزرگان فوتبال آسیا، نتیجه ای مطلوب برای این تیم محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها