کد خبر : 1761772 | 25 خرداد 1400 ساعت 18:17 | 29.6K بازدید | 3 دیدگاه

دیه‌گو ژوتا:

رونالدو الگوی من بود؛ خوشحالم با او هم‌تیمی هستم

دیه گو ژوتا، ستاره تیم ملی پرتغال، از هم‌تیمی بودن با کریستیانو رونالدو بسیار خوشحال است.

رونالدو الگوی من بود؛ خوشحالم با او هم‌تیمی هستم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های یورو برای مدافع عنوان قهرمانی از امشب آغاز می شود و تیم ملی پرتغال در اولین مسابقه خود به مصاف مجارستان می‌رود. دیگه‌گو ژواتا، ستاره خط حمله پرتغال یکی از امیدهای فرناندو سانتوس در مسابقات یورو محسوب می‌شود. این در حالی است که او حالا از هم‌تیمی خود یعنی کریستیانو رونالدو به عنوان یک الگو یاد کرده است.

 

ژوتا در این باره به FourFourTwo گفت:" کریستیانو الگوی من بود. من او را در بالاترین سطح در منچستر یونایتد دیدم که برنده توپ طلا و جوایز دیگر شد. به عنوان یک پرتغالی من همیشه او را الگو قرار می‌دادم.‌ وقتی در نوامبر 2019 اولین بازی ملی خود را مقابل لیتوانی انجام دادم، به عنوان بازیکن جانشین او وارد میدان شدم که این لحظه را برای من خاص تر کرد. من فقط می توانم سپاسگزار باشم که فرصت دارم که با او در یک رختکن باشم."

 

 

1612565

 

 

ژوتا درباره سرمربی تیم باشگاهی خود یعنی یورگن کلوپ نیز گفت: "او دقیقاً همان گونه است که به نظر می رسد. او ارتباط خوبی برقرار می‌کند و از نزدیکی با بازیکنان لذت می برد. وقتی شما در خانه در حال استراحت روی مبل هستید، او از جایی به شما متنی می فرستد. این از مواردی است که هرگز برای من اتفاق نیفتاده است و من را به مثبت ترین حالت متعجب کرده است. این فقط یکی از ویژگی های عالی او است.

 

قبل از امضای قرارداد، من یک تماس ویدیویی با او داشتم. او مربی ای است که من وی را تحسین می کنم و مدتهاست او را دنبال می کردم بنابراین این یک فرصت بی نظیر در حرفه من بود و من نمی توانستم آن را از دست بدهم. ما معمولاً می گوییم که لازم نیست دو بار فکر کنیم. در این مورد، من یک بار فکر نکردم بلکه بدون فکر این کار را انجام دادم.

 

 

1612566

 

 

در باشگاه با استقبال خوبی روبرو شدم که مطمئناً به من کمک کرد. من به برزیلی ها به خصوص فابینو به دلیل زبان نزدیک هستم اما با جوردن هندرسون، جیمز میلنر، ترنت الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون نیز رابطه خوبی دارم. لیورپول فوتبالی تهاجمی بازی می کند که موقعیت های بیشتری برای گلزنی به من می دهد. استفاده از این موقعیت ها به من بستگی دارد."

دیدگاه‌ها