کد خبر : 1761788 | 25 خرداد 1400 ساعت 19:40 | 45.4K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو و انتخاب بهترین مدافع وسط کنونی دنیا

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، هموطن خود یعنی روبن دیاس را بهترین مدافع حال حاضر دنیا می‌داند.

مورینیو و انتخاب بهترین مدافع وسط کنونی دنیا

به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاس در تابستان سال 2020 از بنفیکا جدا شد و به منچسترسیتی پیوست. این مدافع جوان از زمان انتقال به اتحاد یکی از بهترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا بوده است. او به منچسترسیتی در راه قهرمانی لیگ برتر انگلیس کمک کرد و نهایتاً به عنوان بهترین بازیکن فصل نیز انتخاب شد.

 

در همین راستا ژوزه مورینیو به تمجید از هموطن خود پرداخته و می گوید: "من می‌توانم بگویم که شاید روبن دیاس بهترین مدافع میانی حال حاضر دنیا است. می‌توانم بگویم که او با گام برداشتن به سمت لیگ برتر، دانش و تجربه متفاوتی از رقابت کردن را اندوخته است. من فکر می کنم که او یک مدافع میانی خارق‌العاده است.

 

 

1608980

 

 

در حمله نیز بازیکنان خوب زیادی وجود دارند و کریستیانو دیگر یک بچه نیست. من فکر می کنم که او آخرین یوروی خود را پشت سر می گذارد و برای آخرین بار به منظور موفقیت در این مسابقات تمام تلاش خود را انجام خواهد داد."

 

مورینیو در ادامه پیرامون وضعیت تیم ملی پرتغال نیز گفت: "سرمربی تیم یعنی فرناندو سانتوس فرد کاملا مناسبی برای هدایت پرتغال است. این که توانسته بازیکنانی نظیر کریستیانو، روی پاتریسیو، پپه و ژائو موتینیو را همچنان حفظ کند نشان می دهد که فرد مناسبی برای این شغل است. او همچنین بازیکنان را به خوبی می‌شناسد. او می داند چه می خواهد اما ما در گروهی هستیم که اگر بگویید پرتغال در مرحله گروهی حذف خواهد شد من تعجب نمی‌کنم چرا که در آن آلمان و فرانسه حضور دارند و باید در مجارستان با این تیم بازی کنیم.

 

 

1612581

 

 

پرتغال شرایط خارق‌العاده ای در مرحله گروهی پشت سر خواهد گذاشت و به نظر من اگر از این دور عبور کنیم، می‌توانیم تا پایان مسابقات پیش برویم."

دیدگاه‌ها