کد خبر : 1761817 | 25 خرداد 1400 ساعت 21:59 | 33.1K بازدید | 1 دیدگاه

خوش بخت ترین هواداران در دوران کرونایی؛

بازگشت سکوها به حالت کارخانه (عکس)

شهر بوداپست یکی از تاریخی ترین روزهای فوتبالی خود را تجربه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه پوشکاش آره¬نا تنها ورزشگاه میزبان دور گروهی یورو 2020 است که با ظرفیت کامل خود از بازی ها میزبانی خواهد کرد. این ورزشگاه امروز با حضور 67 هزار نفر تماشاگر از بازی تیم های مجارستان و پرتغال میزبانی می کند؛ اتفاقی که مدت ها بود مشابه آن را در دنیای فوتبال شاهد نبودیم.

 

1612634

 

هواداران دو تیم پرتغال و مجارستان طی 72 ساعت اخیر تست PCR داده و بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه پوشکاش آره¬نا حضور یافتند تا خالق صحنه ای باشند که طی دو سال اخیر به یک رویا در میان فوتبالدوستان دنیا تبدیل شده بود.

 

تصاویری که از ورزشگاه پوشکاش آره¬نا ثبت شده ما را به دوران پسا کرونا می برد؛ دورانی که نه از ماسک خبری بود و نه از فاصله گذاری اجتماعی؛ البته طبق اعلام مسئولین برگزار کننده، جشن گرفتن در ورزشگاه پوشکاش آره¬نا مجاز است و در آغوش گرفتن و دست دادن و خوردن و نوشیدن هیچ مشکلی به همراه نخواهد داشت. مهم تر از همه این ها در این بازی تماشاگران مجبور نیستند ماسک بزنند.

 

 

1612633

 

یکی از هیجان انگیزترین صحنه هایی که پیش از شروع مسابقه پرتغال و مجارستان شاهد آن بودیم، زمانی رخ داد که بازیکنان تیم میزبان به همراه هزاران هوادار خود که روی سکوها حضور داشتند، سرود ملی کشورشان را خواندند؛ اتفاقی که زمانی خیلی عادی بود...

 

1612632

دیدگاه‌ها