کد خبر : 1761820 | 25 خرداد 1400 ساعت 22:09 | 30.4K بازدید | 45 دیدگاه

کاپیتان احسان و پاسخ به انتقادهای افراد خاص

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پاس گلی فوق العاده را برای سردار آزمون ارسال کرد.

کاپیتان احسان و پاسخ به انتقادهای افراد خاص

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی بعد از دیدار ایران و بحرین روزهای سختی را تحمل کرد؛ او با انتقادهایی عجیب از سوی برخی افراد خاص مواجه شد که باعث شد برخی هم تیمی های کاپیتان تیم ملی به حمایت از او در فضای مجازی بپردازند.


حاج صفی اما برای پاسخ به این انتقادها انگیزه اش را بالا برد و سعی کرد با روحیه ای بالا مقابل عراق به میدان برود. او سه شنبه شب بار دیگر بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست بست و تلاش زیادی کرد تا بتواند برای موفقیت تیم ملی گامی موثر بردارد.


تلاش حاج صفی خیلی زود نتیجه داد  و او روی گل اول ایران بار دیگر توانایی های فنی اش را نشان داد. کاپیتان تیم ملی که دوباره به پست دفاع چپ تیم ملی برگشته، در صحنه گل اول با نفوذی استثنایی پاس عرضی ای که علی قلی زاده برایش مهیا کرده بود را قدر دانست و با یک بغل پای زیبا سردار آزمون را با دروازه بان عراق تک به تک کرد تا دروازه این تیم باز شود.


حاج صفی تا قبل از آنکه طی یکی دو سال گذشته در خط هافبک به بازی گرفته شود، همواره با این نفوذ های مرگبار خود معروف بود و با بازگشت به این پست در تیم ملی، نشان داد همچنان بازیکن قابلی است و در هر لحظه ای می تواند موثر واقع شود.


بی تردید با این روندی که کاپیتان تیم ملی در پیش گرفته، او می تواند تا چند سال دیگر هم با بازوبند کاپیتانی بدرخشد و مهره ای ارزشمند برای یوزهای ایرانی باشد.

دیدگاه‌ها