کد خبر : 1761833 | 25 خرداد 1400 ساعت 23:23 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: بردیم اما دو بازی مهم دیگر داریم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال مدعی شد مجارستان نمایشی دفاعی مقابل تیمش داشته است.

سانتوس: بردیم اما دو بازی مهم دیگر داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال که تا دقیقه 85 موفق به گلزنی برابر مجارستان نشده بود، در 10 دقیقه سه بار به گل رسید تا در اولین گام به یک پیروزی مقتدرانه دست یابد. فرناندو سانتوس، سرمربی باتجربه پرتغال در پایان این دیدار هدف تیمش را صعود از این گروه دشوار توصیف کرده و تاکید کرد پرتغال هنوز دو بازی دشوار دیگر پیش رو دارد.

 

فرناندو سانتوس، گفت: "اگر می توانستیم زودتر به گل برسیم شرایط خیلی برای ما آسان تر می شد. در جریان بازی تیم ملی مجارستان را مجبور کردیم خیلی عقب بازی کند، زیرا بازیکنان ما حریف را به سمت دروازه خودشان سوق می دادند.

 

1612671

 

در طول نیمه اول فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. در ادامه بازی کمی اضطراب بر تیم چیره شد، اما دوباره استحکام خود را به دست آورده و در نهایت موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم. در ادامه مجارستان مجبور شد کمی بازتر بازی کند و ما به گل های بعدی نیز دست یافتیم.

 

همیشه شرایط بازی آنگونه که مدنظر ماست پیش نمی رود. ما می خواستیم کریستیانو رونالدو کمی فضای بیشتری داشته باشد، زیرا رافائل گوئریرو به شدت یارگیری شده بود. در سمت راست خود عمل کردیم و رافا سیلوا نیز نقش خود را خوب اجرا کرد. البته این تنها یک پیروزی بوده و چیزی فراتر از آن نیست. ما دو بازی مهم پیش رو داریم و هدف این است که از این مرحله عبور کنیم."

دیدگاه‌ها