کد خبر : 1761845 | 26 خرداد 1400 ساعت 00:21 | 43.6K بازدید | 18 دیدگاه

احمد نور، مهره مورد اعتماد در وسط زمین(عکس)

تیم ملی ایران با کسب پیروزی مقابل عراق چهارمین پیروزی متوالی را به دست آورد و بدون حرف و حدیث به جام ملت‌های آسیا صعود کرد و مثل سه بازی گذشته نوراللهی از ابتدا به زمین رفت.

به گزارش "ورزش سه"، ایران از چهار بازی باقی مانده خود چهار برد نیاز داشت. برنامه مسابقات سه میزبانی را برای ایران نشان می‌داد اما با تصمیمی عجیب میزبانی به بحرین داده شد تا ایران طعم شیرین صعود و صدرنشینی را در خاک بحرین تجربه کند که علی رغم میزبانی در بازی‌های آخر از صعود به دور آخر مقدماتی جام جهانی قطر باز ماند.

 

1612729

 

احمد نوراللهی را می‌توان یکی از مهره‌های مورد علاقه دراگان اسکوچیچ دانست. او در تمام مسابقاتی که اسکو سرمربی بوده به عنوان بازیکن اصلی به زمین فرستاده شده است. احمد نور در لیگ امسال با توجه به وضعیت نابسامان خط حمله پرسپولیس در نیم فصل اول یک خط جلوتر بازی کرد تا بهترین گل‌زن این تیم لقب بگیرد و با این عنوان به اردوی تیم ملی ایران دعوت شود. او که تک گل ایران مقابل عراق در شب شکست تلخ ایران را زده بود بی تاب بازی دوباره مقابل این تیم و چشیدن طعم پیروزی مقابل این تیم بود.

 

1612728

 

نوراللهی با توجه به حضور مهره‌های آماده نظیر حاج صفی، عزت اللهی و سرلک در این پست کلیدی، خود را به ترکیب اصلی تیم ملی تحمیل کرد و بازیکن تاثیر گذاری در خط هافبک ایران بود. او در این بازی با جلوگیری از ضد حمله عراق خیلی زود با کارت زرد جریمه شد اما بازی هوشمندانه او سبب شد اسکوچیچ او را در زمین نگه دارد. احمد نور در این بازی شصت و هفت پاس با دقت بالا به یاران خود داد و یک بار اقدام به شوت‌زنی کرد. او در نبردهای هوایی نیز تاثیر گذار بود و بارها  توپ مهاجمان زهر دار عراق را دفع یا قطع کرد. به نظر می‌رسد اسکوچیچ روی این هافبک جنگنده حساب ویژه‌ای باز کرده و در دور پایانی انتخابی جام جهانی می‌توانیم شاهد درخشش بیش از پیش او در لباس تیم ملی باشیم.

 

1612727

دیدگاه‌ها