کد خبر : 1761866 | 26 خرداد 1400 ساعت 02:28 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

در اراک از استقلال میزبانی می‌کنیم؛

منصوریان: 400 هزار دلار از نفت طلبکارم!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اذعان داشت که می‌خواهد برنامه‌ای دو ساله را برای حضور در این باشگاه ارائه کند.

منصوریان: 400 هزار دلار از نفت طلبکارم!

به گزارش "ورزش سه" علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که روند موفقی را در این تیم داشته و از زمان حضورش در این تیم در لیگ برتر و جام حذفی، 8 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته، در حاشیه برگزاری تمرین تیمش در اردوی تهران، در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرایط تیم‌مان در تهران خوشبختانه خوب است، پس از یک مینی کمپ در اراک و دیدار دوستانه با مس رفسنجان، به تهران آمده‌ایم و اینجا هم با تیم فولاد خوزستان بازی کردیم و دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم. فردا تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کنیم و یک دیدار با سپاهان انجام می‌دهیم. با سه بازی سنگین به استقبال شروع مجدد لیگ خواهیم رفت.

 

او درباره برنامه تیمش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی اول‌مان مقابل ذوب‌آهن بسیار سخت بوده چرا که ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند و واقعا سطح فنی خوبی دارد و جایگاه واقعی‌اش اینجا نیست؛ قرعه‌ای هم که با آن برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی مواجه شدیم، قرعه بسیار سختی است و بعد از دیدار با ذوب‌آهن باید مقابل استقلال، گل گهر، پرسپولیس و دوباره گل گهر در جام حذفی قرار بگیریم. یک ماه بسیار سخت را پیش رو داریم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند در این زمینه خوب کار کنند.

 

منصوریان در توضیح برنامه تیمش برای جام حذفی گفت: ابتدا باید این را بگویم تثبیت شدن جایگاه تیم ما و تیم مس رفسنجان در لیگ برتر برای سه سال اول خیلی مهم است؛ دیدید که پارس جنوبی سال اول خیلی خوب بود اما در سال‌های بعد افت کرد و در نهایت سقوط کرد. باید خیلی از تیم مواظبت شود و در مسیری که داریم بازی‌های سختی را پیش روی خودمان می‌بینیم. امید به خدا اگر بتوانیم از تیم خوب گل گهر و صخره امیر خان قلعه‌نویی عبور کنیم، روزهای بهتری را خواهیم داشت.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره آینده حضورش در این تیم پاسخ داد: با مدیرعامل در این رابطه صحبت کردم و اعلام کردیم قرارداد تمام بازیکنان‌مان تمدید شود و این تیم برای سال‌ آینده نگه داشته شود؛ اگر ریزشی داشته باشیم باید بازیکن هم جذب کنیم. یک برنامه دو ساله از ما خواسته‌اند و در این هفته برنامه دو ساله‌مان را ارائه می‌دهیم و به‌زودی این برنامه اعلام خواهد شد.

 

منصوریان درباره مشکلات اراکی‌ها برای میزبانی در رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: در حال حاضر دارند برای ورزشگاه به یک نقطه مطلوبی می‌رسند و مهم ترین مساله این است که مردم اراک تلاش می‌کنند که ما بهترین تیم را داشته باشیم؛ اینجا کسی نباید مانع ما شود و باتوجه به این‌که سال اول حضورمان در لیگ برتر است، مهم این است که مستحکم و قدرتمند ادامه دهیم. این هفته نورهای ورزشگاه‌مان را هم تنظیم می‌کنند و انشالله در اراک میزبان استقلال خواهیم بود.

 

او درباره طلب خود از باشگاه تراکتور، با اعلام شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کمیته تعیین وضعیت و کمیته استیناف رای قطعی را به من داده‌اند و من این رای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بردم، چرا که نمی‌توانم مثل نفت سال 93 صبر کنم که بعد از 7 سال هنوز این باشگاه طلبم که 400 هزار دلار است را نداده است!

 

علیرضا منصوریان درباره قانون تصویب‌شده برای جذب بازیکنان خارجی گفت: این بدترین توهینی است که می‌شد به باشگاه‌های ایرانی کرد. یعنی به باشگاه‌ها می‌گویند باید پول ذخیره کنید و مجبورید پول بدهید، چون کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فیفا ما را محروم می‌کند اما برای بازیکن ایرانی هر کاری خواستید انجام دهید و پولی هم اگر ندادید، ما پشت شما هستیم. این مسائل عجیب است و ما خیلی چیزهای‌مان باید درست شود. صرفا به خاطر رنکینگ نباید به خودمان افتخار کنیم و هر موقع سخت افزارمان درست شد می‌توانیم بگوییم لیگ پویایی داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، با اشاره به چهار پرونده میان او و باشگاه تراکتور در فدراسیون فوتبال توضیح داد: ما دو بحث در کمیته انضباطی داشتیم؛ یکی گزارش آقای جلال مرادی و بعد از آن چهار شکایت من از کمیته صیانت، کمیته انضباطی، دبیرکل فدراسیون و حراست بود. فعلا فقط به قسمت گزارش آقای جلال مرادی رسیدگی کرده اند و هنوز به شکایت من رسیدگی نشده است.

 

منصوریان درباره قرعه تیمش در جام حذفی هم گفت: تیم ما به هر تیمی بخوریم خداراشکر می‌کنیم اما باید بتوانیم شکستش دهیم؛ قرعه‌مان بسیار سخت است و 6 تیم لیگ برتری فکر می‌کردند به تیم‌های دسته یکی بخورند و پیروز شوند اما 6 تیم لیگ برتری بهم خوردند. دو تیم ملوان و خیبر هم تیم‌های خوبی هستند و کار خیلی سخت است.


علیرضا منصوریان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما فراموش نکنیم که جدول خیلی نزدیک است و اگر یک اشتباه کنیم جدول را از دست می‌دهیم؛ ما دو سه مصدوم داریم که بعد از بازی با سپاهان می‌رسند اما مصدومیت میثم مجیدی آسیب بزرگی از لحاظ روحی به تیم ما زد، چون کاپیتان ماست. ما اولین کاری که می‌کنیم تمدید قرارداد اوست تا بتواند با آرامش دوره نقاهتش را طی کند.

دیدگاه‌ها