کد خبر : 1761867 | 26 خرداد 1400 ساعت 02:32 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

لوو: نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل فرانسه تاکید کرد که تیمش همچنان از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار است.

لوو: نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

به گزارش "ورزش سه"، آلمانی ها امشب در آلیانز آره نا مقابل فرانسه قرار گرفتند و در نهایت با گل به خودی متس هوملس بازی را واگذار کردند.

با توجه به حضور پرتغال در این گروه، شرایط برای تیم یواخیم لوو دشوار شده اما او معتقد است که تیمش هنوز فرصت دارد تا در مسیر درست قرار بگیرد.

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی بسیار پرفشاری بود. ما تا پایان جنگیدیم. نمی توانم بازیکنان تیمم را سرزنش کنم. ما هر کاری می توانستیم، انجام دادیم. تنها چیزی که کم داشتیم، کمی نفوذ در یک سوم پایانی بود. متس برای گل به خودی اصلا سرزنش نمی شود زیرا دفع توپ برای او دشوار بود.

ما تلاش کردیم از کناره ها بازی کنیم. می دانستیم که آنها در میانه زمین قدرتمند هستند و بازیکنان تکل زنی دارند. ما روی ارسال ها حساب کرده بودیم. کیمیش و گوسنس امروز حرکات هجومی زیادی داشتند و گنابری هم در نیمه دوم یک فرصت خیلی خوب داشت.

 

1612793

 

ما می دانستیم فرانسه روی ضدحملات خیلی خوب است. ما نمی توانستیم در همه لحظات آنها را کاملا متوقف کنیم. خط حمله آنها خیلی سریع است. می دانستیم که وقتی دست به ریسک بزنیم، فرانسه در ضدحمله خیلی خطرناک خواهد بود.

باید به آینده فکر کنیم. در بازی امروز شکست خوردیم اما هیچ چیز قطعی نیست. هرچیزی هنوز ممکن است. هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و ما می توانیم در مسیر درست قرار بگیریم."

دیدگاه‌ها