کد خبر : 1761868 | 26 خرداد 1400 ساعت 08:03 | 52.8K بازدید | 1 دیدگاه

حادثه عجیب برای پاوارد؛ 

مدافع فرانسه 15 ثانیه از هوش رفت! (عکس)

مدافع تیم ملی فرانسه بعد از بازی امشب مدعی شد که در جریان بازی 10-15 ثانیه از هوش رفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در حالی موفق به شکست دادن آلمان با تک گل به خودی متس هوملس شد که ادعای عجیب مدافع این تیم سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد؛ پاوارد که در جریان بازی امشب برای دقایقی مصدوم شده و مورد مداوا قرار گرفت، در پایان مدعی شد که 10-15 ثانیه از هوش رفته بود.

 

بر اساس اعلام گاردین، مدافع ملی پوش تیم بایرن مونیخ که در ترکیب اصلی فرانسه در بازی امشب حضور داشت، در نیمه دوم پس از برخورد زانوی بازیکن حریف به سرش مصدومیت نسبتا شدیدی داشت اما بعد از اینکه چند دقیقه مورد مداوا قرار گرفت به زمین برگشته و تا پایان بازی در ترکیب تیمش حضور داشت. ادعای او پس از پایان بازی اما بسیار عجیب بود.

 

1612794

 

پاوارد در گفت و گو با خبرنگار شبکه BEIN SPORT گفت: 
"من با یک شوک جهنمی مواجه شده و 10 الی 15 ثانیه به حالت ناک اوت در آمدم. بعد از آن اما حالم بهتر شد و مشکلی برای ادامه بازی نداشتم!"

 

1612795

 

این تصمیم پاوارد و ادامه یافتن حضور او در ترکیب فرانسه پس از حادثه یاد شده انتقادات زیادی را به همراه داشت و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از اینکه او بدون توجه به خطر ضربه مغزی به بازی در زمین ادامه داد، انتقاد کردند؛ این انتقادات با توجه به اتفاقی که اخیرا برای اریکسن در جریان بازی دانمارک و فنلاند رخ داد، از شدت بالایی برخوردار بود.

 

گفتنی است که اعضای تمامی 24 تیم شرکت کننده در یورو 2020 اوایل این هفته منشور ضربه مغزی را به امضا رسانده اند که آنها را ملزم به رعایت برخی از اقدامات برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ در زمین فوتبال می کند.

دیدگاه‌ها