کد خبر : 1761873 | 26 خرداد 1400 ساعت 08:55 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

در رقابت‌های آتی کره‌جنوبی را پشت سر می‌گذاریم

سهرابی: اتحاد در تیم ملی پومسه موج می‌زد

ملی‌پوش پومسه ایران گفت: رقابت پومسه با کشور‌های صاحب سبکی مانند کره جنوبی و فیلیپین کار بسیار دشواری است.

سهرابی: اتحاد در تیم ملی پومسه موج می‌زد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، علی سهرابی در خصوص کسب مدال نقره تیمی پومسه در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: این افتخار را داشتم به عنوان یک سرباز در تیم ملی پومسه بجنگم و خداراشکر که نتیجه خوبی کسب کردیم. سطح فنی مسابقات خیلی بالا بود و رقابت پومسه با کشور‌های صاحب سبکی مانند کره جنوبی و فیلیپین کار بسیار دشواری است، اما در نهایت تیم ایران به مدال نقره رسید.

 

وی افزود: کره جنوبی سابقه بسیار خوبی در پومسه دارد و همیشه طلا را دشت کرده، اما ما هم تمام تلاش خود را انجام دادیم، اما متاسفانه نتوانستیم قهرمان شویم. در رقابت‌های دانشجویان جهان توانستیم کره را در اجرای استاندارد بگیریم و مطمئن باشید در مسابقات آتی رسیدن به طلا دور از دسترس نیست.

 

ملی‌پوش پومسه با اشاره به اتحاد بین اعضای تیم تصریح کرد: یک بخشی از همدلی بین بچه‌ها برمیگردد به شرایط سختی که بخاطر کرونا در اردو‌ها داشتیم و مدت‌ها قرنطینه بودیم. به این موضوع عرق ملی که در تکواندو بخصوص پومسه وجود دارد را اضافه کنید تا متوجه شوید این تیم چقدر شایسته کسب این نتیجه بود و خداراشکر که عملکرد قابل قبولی داشتیم.

 

سهرابی در خصوص تاثیرات حدود دو سال دوری از میادین بین المللی گفت: حدود دو سال از آخرین حضورمان در مسابقات رسمی می‌گذرد و در این مدت فقط با تمرین می‌توانستیم انگیزه خود را حفظ کنیم. البته افت بین تمام تیم‌ها مشهود بود و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با یاری مسئولان فدراسیون که برای ما چیزی کم نگذاشتند و همچنین دعای خیر مردم بتوانیم روز به روز بهتر شویم تا در رقابت‌های آینده نتایج خوب تیمی را تکرار کرده و حتی به مدال طلا برسیم و بتوانیم لبخند را روی لب مردم عزیزایران بیاوریم.

دیدگاه‌ها