کد خبر : 1761893 | 26 خرداد 1400 ساعت 10:06 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

نجاتی:

تمام حواشی و مسائل خارج اردو را از ذهنم دور کردم

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در بازیهای المپیک توکیو گفت: تمام فکر و خواسته ام موفقیت و کسب مدال در این آوردگاه بزرگ ورزشی جهان است.

تمام حواشی و مسائل خارج اردو را از ذهنم دور کردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، علیرضا نجاتی ملی پوش اعزامی تیم کشتی فرنگی کشورمان به بازی‌های المپیک توکیو با بیان این مطلب افزود: تمرینات خوبی را در اردوهای تیم‌های ملی پشت سرگذاشته ام و سعی کردم تمامی حواشی و مسائل بیرون اردو را از ذهنم دور کنم. تمام فکر و خواسته ام کسب یک مدال خوشرنگ در المپیک است.

 

وی افزود: کادر فنی تمام نکات لازم را به ما گوشزد می‌کند و خوشحالم محمد بنا بعنوان سرمربی در تیم ملی حضور دارد. امیدوارم با هدایت این مرد بزرگ بتوانم در المپیک به نهایت موفقیت دست یابم.

نجاتی در مورد روند تمرینات اردویی تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات پرفشار را پشت سر می‌گذاریم، ضمن اینکه فیلم حریفان را نیز با حضور کادر فنی آنالیز می‌کنیم و به دنبال رفع نواقص و ضعف‌ها و شناخت هرچه بیشتر از سایر حریفان هستم.

 

وی با اشاره به برگزاری تمرینات در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده اظهار داشت: بسیار خوشحالم کشتی دارای امکانات فوق العاده ای شد، البته خانه کشتی نیز امکانات خوبی دارد، اما اینکه تمرینات ما یک نواخت نمی‌شود و می‌توانیم از محیطی بزرگ‌تر و با امکانات بیشتر برای تمرینات خود استفاده کنیم، یک حُسن است.

دارنده مدال برنز جهان در مورد روند آماده سازی خود گفت: ۱۱ مرحله اردو را تاکنون پشت سرگذاشته ایم. چندی پیش هم با صلاحدید کادر فنی به تورنمنت بین المللی اوکراین اعزام و موفق به کسب مدال طلا شدم. به نظرم حضور در این میدان کمک خوبی به من کرد که از لحاظ رقابت با حریفان خارجی هم دور از میادین نباشم.

 

وی در پایان افزود: خوشبختانه آرامش خوبی حکم فرماست و تمرینات مطلوبی در حال برگزاری است. از نظر وزنی نیز مشکل خاصی ندارم و به امید خدا در این ۴۰ روز باقی مانده تا المپیک نیز تلاش می‌کنم به حداکثر آمادگی برسم. امیدوارم با دعای خیر مردم، بتوانم با کسب مدال از این آوردگاه مهم دل آنها را شادم کنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

دیدگاه‌ها