کد خبر : 1761911 | 26 خرداد 1400 ساعت 11:29 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

عدم برگزاری اردوی خارجی به دلیل کرونا

اقلیمی: حضور در فینال B هم کار بزرگی است

سرمربی تیم ملی آبهای آرام گفت: ما اگر در فینال B المپیک هم حضور داشته باشیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.

اقلیمی: حضور در فینال B هم کار بزرگی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ایرج اقلیمی در خصوص برگزاری مسابقه انتخابی المپیک در رشته آبهای آرام اظهار داشت: از قبل هماهنگ و اعلام شده بود که چون سهمیه مربوط به ایران است و کسانی که مدعی هستند می توانند در تستی که فدراسیون با کمیته فنی هماهنگ می کند و تاریخ آن اعلام می شود، شرکت کنند. 

وی ادامه داد: امروز این تست انجام شد. میرزایی خسته بود و اردوها و‌ تمرینات سختی  داریم تا بتوانیم در میدان سخت المپیک یک تایم خوب را به جا بگذاریم.

 

سرمربی تیم آبهای آرام تاکید کرد: با توجه به گرمای شدید تهران کار برای ورزشکاران  سخت است و حتی تنفس آنها را مشکل می‌کند. فدراسیون در حال هماهنگی است تا اردوی سه هفته ای در خارج از کشور داشته باشیم. با مجارستان و چین مکاتبه کردیم اما به دلیل شرایط کرونا جواب منفی دادند. با آذربایجان مکاتبه کردیم آنها  جواب مثبت دادند و در تلاشیم که در این کشور اردو داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کردید نتیجه انتخابی به سود علی آقا‌میرزایی باشد، گفت: من همه بچه‌ها را می‌شناسم و شرایط تمرینی آنها را خودم هماهنگ می‌کنم اما به هر حال بچه‌ها باید خود را محک بزنند. همین که قویدل جرات پیدا کرد و در تست حاضر شد از نظر روحی برای او بسیار خوب است. این هم یک مسابقه حساس است و در رقابت‌های آتی به او کمک خواهد کرد.

 

اقلیمی در خصوص اینکه هدف‌گزاری آقامیرزایی حضور در فینال A  المپیک است، تصریح کرد: المپیک بسیار سخت است. در سال ۲۰۱۲ یک سهمیه داشتیم و در ۲۰۱۶ یک سهمیه کانو بود. برای قرار گرفتن در  فینال A برنامه‌ریزی سنگینی لازم داریم. برای مثال ما زمستان در مناطق گرمسیر نرفتیم و کرونا مانع آن شد. حتی با قشم و بندر خمیر مکاتبه کردیم اما به خاطر کرونا انجام نشد اما رسیدن به فینال A و کسب مدال المپیک دست یافتنی است البته یک برنامه‌ریزی ۸ تا ۱۲ساله لازم است. ما برای قرار گرفتن در فینال A تلاش خود را انجام می دهیم اما سخت است.

 

وی افزود: مسابقات اروپایی و جهانی در حال برگزاری است و تایم‌های ۱۰ نفر اول زیر ۳۰ ثانیه است. تایم ما ۳۵ تا ۳۶ ثانیه است و اگر آن را به ۳۱تا ۳۲ ثانیه برسانیم بسیار عالی است. من معتقدم اگر در فینال B   هم قرار بگیریم برای ما بسیار خوب است و کار بزرگی انجام دادیم.

دیدگاه‌ها