کد خبر : 1761919 | 26 خرداد 1400 ساعت 12:03 | 92.4K بازدید | 9 دیدگاه

با حضور لاپورتا؛

رونمایی از پیراهن بحث‌برانگیز فصل آینده بارسا (عکس)

روز گذشته در مراسمی مفصل و با حضور خوان لاپورتا، رییس بارسا، از پیراهن های فصل بعد بارسلونا رونمایی شد.

رونمایی از پیراهن بحث‌برانگیز فصل آینده بارسا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در مراسمی در ورزشگاه نوکمپ از پیراهن اول کاتالان ها برای فصل 22-2021 رونمایی کرد. پیش از مراسم رونمایی رسمی از پیراهن بارسا، آنسو فاطی، ستاره نوجوان این تیم که پس از جراحی زانو دوران نقاهت خود را می گذراند، با پیراهن های جدید این باشگاه ظاهر شد تا چشمه ای از آنچه هواداران در فصل بعد باید  انتظار داشته باشند را در اختیار آنها بگذارد.

 

1612878

 

در مراسم رونمای دیروز نیز تعدای از ستاره های بارسلونا با پیراهن ها جدید حاضر شدند. طرح این پیراهن ها از نشان معروف بارسا الهام گرفته شده است و پارچه آنها با استفاده از پلی استر صد درصد بازیافتی از بطری های دست دوم بدست آمده است. در وبسایت باشگاه آمده است که جنس این پارچه حرکات ورزشی را آسانتر کرده و همچنین در بازیافت بسیار کمتر از قبل ضایعات کربنی آسیب زننده به محیط زیست از خود به جا خواهد گذاشت.

 

1612883

 

1612873

 

نکته قابل توجه پیراهن های جدید این است که شورت ورزشی که کاتالان ها از فصل بعد خواهند پوشید، دو رنگ است. موضوعی که به مذاق بسیاری از هواداران خوش نیامده و سوژه تمسخر در شبکه های اجتماعی نیز شده است.

 

1612877

 

"واینالدوم به خاطر این شورت ها پیشنهاد بارسلونا را رد کرد"

 

1612874

 

"به نظرم خود پیراهن ها خوب هستند. شورت ها ولی وحشتناکند."

 

1612879

 

"بالاتنه بد نیست ولی آن شورت ها دیگر چه کوفتی هستند؟ محض رضای خدا ما بارسلوناییم نه کریستال پالاس!"

 

با وجود این انتقادات خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، درباره این پیراهن ها و شورت های ورزشی جدید گفت که واقعا از آنها خوشش آمده است.

لاپورتا گفت: "ما همیشه فکر می کنیم که می توانیم بهتر عمل کنیم و این باعث می شود ما به عنوان مردم، باشگاه و جامعه رشد کنیم. این موضوع می تواند در بعضی مواقع سر و صدا ایجاد کند. من این پیراهن را خیلی دوست دارم و از نایک تشکر می کنم.

عدم انطباق و سرکشی باعث پیشرفت ما می شود. این پیراهن از نشان باشگاه و همه چیزهایی که ما را به چیزی بیش از  یک باشگاه تبدیل می کند، الهام گرفته شده است و امیدوارم که اعضا و هواداران وقتی به نوکمپ یا یوهان کرویف می روند یا وقتی ما را در سراسر جهان دنبال می کنند، این پیراهن را بپوشند. "

 

1612884

 

1612881

 

1612886

 

آنسو فاتی و ریکی پوج در مراسم رونمایی حضور داشتند و جرارد پیکه هم عکسی از خود با پیراهن جدید بارسا در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

 

دیدگاه‌ها