کد خبر : 1761937 | 26 خرداد 1400 ساعت 13:25 | 32.8K بازدید | 3 دیدگاه

نتیجه نشان می‌دهد کدام مربی بزرگ است؛

الهامی: دشمنان در حال تشویق تیم ملی هستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی، اسکوچیچ را مربی بزرگی دانست.

الهامی: دشمنان در حال تشویق تیم ملی هستند

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل عراق به دور نهایی مقدماتی جام جهانی، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در واکنش به این اتفاق در گفتگو با خبرنگاران گفت: فوتبال به عشق نیست، کارایی باید کار کند؛ اسکوچیچ به آن فلسفه‌ای که داشت پایبند شد و از روز اول با همان فلسفه آمد و تا الان روی نیمکت تیم ملی نشسته در شرایطی که همه‌ی دشمنان او و تیم ملی الان در حال تشویقش هستند. مربی باید توانمندی خود را نشان بدهد نه اسم خود را، برای اسکوچیچ خیلی خوشحالم. بیشتر از این بابت خوشحالم که او برای فوتبال ما زحمت کشید و به نظر من فوتبال ما اعتماد به نفس خود برای رقابت در آسیا را پیدا کرده است.

 

وی افزود: آن‌هایی که زمانی می‌گفتند اسکوچیچ نمی‌تواند یا باید سرمربی بزرگی بیاید، به نظر من نتیجه مشخص می‌کند سرمربی بزرگ کیست؛ اسکوچیچ نشان داد خیلی مربی بزرگی است. نسل خیلی خوبی داریم اما این نسل ما دست ویلموتس هم بود، چرا نتوانست استفاده کند؟ استفاده بهینه از بازیکن، هنر مربی است و باید مربی را درباره استفاده درست او از بازیکنانش بسنجند نه نتیجه‌ای که به دست می‌آورد.

 

الهامی با تمجید از عملکرد اسکوچیچ و همچنین بازیکنان تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود گفت: شما بیینید تیم ما چقدر یکدل و هماهنگ بود؛ احسان حاج‌صفی بهترین بازی‌های خود را در این مسابقات انجام داد. زمان ویلموتس هم بود، چرا نتوانست استفاده کند؟ آیا سردار آزمون در مقابل عراق و بحرین دور رفت نبود؟ مهدی طارمی نبود؟ همه‌ی آن‌ها بودند ولی همین‌که تیم را توانست از آن شرایط اسکوچیچ در بیاورد، مربی که خودش از همه بیشتر تحت فشار بود، تیمش را نگذاشت به زیر فشار برود، باید به او نمره 20 داد.

 

دیدگاه‌ها