کد خبر : 1761941 | 26 خرداد 1400 ساعت 13:33 | 71.8K بازدید | 4 دیدگاه

عصبانیت شدید ازبکی ها از عملکرد تیم ملی

رسانه ها و هواداران تیم ملی ازبکستان پس از شکست مقابل عربستان و حذف از رقابت های مقدماتی جام جهانی، به شدت عصبانی هستند.

عصبانیت شدید ازبکی ها از عملکرد تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تیم ملی ازبکستان با کسب یک نتیجه تساوی مقابل عربستان نیز می توانست به عنوان یکی از تیم های دوم برتر راهی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی شود، اما با شکستی بدموقع برابر میزبان خود، از رسیدن به دور بعدی این رقابت ها بازماند.


پس از این شکست، کاربران ازبکی در فضای مجازی به شدت نسبت به عملکرد وادیم آبراموف سرمربی تیم ملی کشورشان انتقاد کردند. رسانه های این کشور نیز در مطالب پرشماری، خواستار استعفای این مربی شدند.


وب سایت ازبکی stadion در این خصوص نوشت: ضد رکورد دیگری در تاریخ تیم ملی ازبکستان ثبت شد. تاکنون تیم ملی ما مسابقات مقدماتی جام جهانی را به این شکل شرم آور تمام نکرده است. در پایان مرحله دوم، رویاهای جام جهانی بعدی به یک سراب تبدیل شد. آخرین امید کسب امتیاز مقابل عربستان بود. تیم ما ملزم به باخت نبود. اما متاسفانه...


در آستانه بازی با عربستان سعودی، تیم ما این شانس را داشت که به عنوان یکی از بهترین تیم های دوم راهی مرحله بعد شود اما آخرین فرصت از بین رفت.


لیست بازیکنانی که وادیم آبراموف برای بازی انتخاب کرد و تمایل به آزمایش در ترکیب داشت، همه را متعجب کرد. حضور اولگ زوتیف که در انتخابی مقدماتی جام جهانی اعتراضات و بحث های زیادی را به وجود آورد، دوباره به میدان آمد. قابل توجه است که علت حضور او یک راز واقعی بود، زیرا ابراهیم خلیل یولداشف در جناح چپ بازی می کرد. همانطور که انتظار می رفت، زوتیف در زمین بازی ناپدید شد اما هنوز نمی فهمید وظیفه او چیست: او نه وظیفه خود را در دفاع انجام داد و نه به هم تیمی های خود در موقعیت های دیگر کمک کرد. با این وجود، او 90 دقیقه بازی کرد.


همچنین در مورد سایر بازیکنان سوالات زیادی از آبراموف وجود دارد. چرا اودیل احمدوف را که در روزهای اخیر از شرایط مسابقه به دور بوده است را در مرکز دفاع قرار داد؟ چرا از اویبک بزوروف و فرخ ایکروموف که بازیکنان سرعتی هستند، استفاده نشد؟ آیا ممکن است سطح فوتبال ازبکستان به حدی پایین آمده باشد که بتواند چنین شکست شرم آوری را بپذیرد؟ بله، سرمربی کاملاً مسئول این انتخابات است. این بار به دلیل تجربه نامفهوم آبراموف و تصمیمات پرخطر متحمل ضرر شدیم.
اگرچه در نیمه دوم تیم ما کمی بیشتر فعال بود اما گل بعدی توسط تیم حریف به ثمر رسید. در دقیقه 51 علی الحسن از موقعیت استفاده کرد و نتیجه را 3: 0 کرد. در بقیه دقایق مسابقه، همه تلاش بازیکنان ما بی نتیجه ماند و تیم ملی کشورمان با شکست تحقیرآمیز این چرخه مقدماتی را به پایان برد.

 

دیدگاه‌ها