کد خبر : 1761957 | 26 خرداد 1400 ساعت 15:27 | 27.1K بازدید | 3 دیدگاه

درد گردن مانع تمرین رشید مظاهری

دروازه بان استقلال با اعلام این موضوع که گردنش درد می‌کند در فوتبال درون تیمی روز گذشته حضور پیدا نکرد.

درد گردن مانع تمرین رشید مظاهری 

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال در روزهایی که حریفی برای انجام بازی دوستانه ندارد، روز گذشته یک فوتبال درون تیمی انجام داد. در این بازی بازیکنان کنونی استقلال دو تیم شدند و فوتبال درون تیمی انجام دادند.

 

نکته قابل توجه اما غیبت رشید مظاهری در ترکیب دو تیم بود. دروازه بان‌ آبی ها که مدتی به خاطر آسیب دیدگی کتف تمرین نمی‌کرد، در بازگشت به تمرینات یک نیمه مقابل پیکان در بازی دوستانه به میدان رفت اما دیروز با اعلام اینکه گردنش درد می‌کند در فوتبال درون تیمی حضور نداشت.

 

مظاهری در گفتگو با کادرپزشکی و در ادامه فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور و با تایید درد گردن از فوتبال درون تیمی کنار رفت تا شرایط ایده‌آل بازگشت به تمرینات آبی‌پوشان را به دست بیاورد.

 

موضوع دیگر در خصوص مظاهری به گلایه‌اش بابت عدم پرداخت مطالباتش است. باشگاه استقلال هنوز طبق تعهد قرارداد نتوانسته قرارداد این بازیکن و البته تعداد دیگری از بازیکنان این تیم را پرداخت کند و این در حالیست که نارضایتی مظاهری علاه بر موضوع عدم پرداخت مطالبات به جرایم عجیب دیگری است که از سوی مددی در پرونده وی قرار گرفته است!

 

با این شرایط نزدیکان باشگاه استقلال حتی خبر از احتمال فسخ قرارداد این گلر موفق در جمع آبی‌پوشان را می‌دهند. بعد از مشکلاتی که این تیم در درون دروازه‌اش داشت با جذب مظاهری توانست اعتماد هواداران را جلب کند. با این حال اتفاقاتی که اکنون در بخش مدیریتی رخ داده باعث نارضایتی این گلر شده و باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار این دروازه‌بان و باشگاه استقلال خواهد بود.

دیدگاه‌ها