کد خبر : 1761958 | 26 خرداد 1400 ساعت 15:29 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو لژیونر ایرانی در جام باشگاه‌ها باهم دیدار می‌کنند

سومین برد آسیایی به نام هندبالیست‌های مس

تیم هندبال مس کرمان در چهارمین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا سومین برد خود را برابر نماینده ازبکستان کسب کرد.

سومین برد آسیایی به نام هندبالیست‌های مس

به گزارش"ورزش سه" ، در پنجمین روز از بیست وسومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا به میزبانی جده عربستان تیم صنعت مس کرمان در چهارمین مسابقه خود از ساعت: ۱۲:۳۰ دقیقه امروز در سالن ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف نماینده کشور ازبکستان یعنی تیم المالیق(ازبک) رفت که شاگردان حمید صادق شاه نشین مقتدرانه حریف خود را با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ شکست دهند.


تیم صنعت مس کرمان با این پیروزی در گروه B  شش امتیازی شد و باید در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم الدحیل قطر نایب قهرمان لیگ ستارگان قطر برود.

 

1612957


در پایان این دیدار سلامان بربط از تیم صنعت مس کرمان به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد. مسلم علی زلفی با به ثمر رساندن ۸ گل برترین گلزن تیمش در این مسابقه بود.

 

1612959


نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دیگر نماینده ایران در این رقابت ها با سه شکست در گروه A بدون امتیازی در رده پنجم قرار دارد.


از سوی دیگر امروز از ساعت: ۱۴:۳۰ دقیقه تیم های العربی قطر و السالمیه کویت در گروه A به مصاف هم‌ خواهند رفت که قضاوت آن بر عهده کوبل داوری هندبال ایران متشکل از مجید کلاهدوزان و علیرضاموسویان خواهد بود.


همچنین دو بازیکن ایرانی در دو تیم سالمیه و العربی حضور دارند و تقابل امروز سجاد استکی با پیراهن سالمیه در تقابل با دروازه سعید برخورداری در تیم العربی دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها