کد خبر : 1761962 | 26 خرداد 1400 ساعت 16:00 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

خشم ایکر کاسیاس؛ این مصاحبه متعلق به من نیست

ایکر کاسیاس از شایعاتی که در رابطه با زندگی خصوصی او وجود دارد خسته شده است.

خشم ایکر کاسیاس؛ این مصاحبه متعلق به من نیست

به گزارش "ورزش سه"، کاسیاس دیگر طاقت ندارد. او که سابقه حضور در دروازه تیم های رئال مادرید، پورتو و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد طی دو سال گذشته با انواع بدشانسی ها دست و پنجه نرم کرده است. او ابتدا دچار حمله قلبی شد که خوشبختانه از آن جان سالم به در برد. بدون اینکه فرصتی برای استراحت داشته باشد همسرش گرفتار یک تومور بدخیم شد؛ بعد از آن هم بازنشستگی، ویروس‌کرونا و اجبار برای قرنطینه.

 

 

1581660

 

 

این اما پایان کار نبود و اخیراً مشخص شد که ایکر کاسیاس از همسر خود یعنی سارا کاربونرو نیز طلاق گرفته است. سخت تر برای او اینکه اسطوره باشگاه رئال مادرید به رسوایی در این زمینه نیز متهم شد.

 

اما یک مجله مصاحبه ای از قول ایکر کاسیاس منتشر کرد که حالا مورد خشم این اسطوره فوتبال اسپانیا قرار گرفته است. او در توییتر خود نوشت: "این اطلاعات که به این مجله داده شده است کاملا نادرست است. عدم رعایت اصول اخلاقی از سوی این رسانه تکان دهنده است."

 

این اولین باری نیست که اتفاقاتی شبیه به این برای ایکر کاسیاس رخ می دهد و او را درگیر حواشی می کند. چندی پیش نیز اخباری مبنی بر اینکه خیانت او به همسرش باعث جدایی شان شده است، حاشیه ساز شده بود که کاسیاس در آن زمان گفته بود: " این آزار و اذیت ها همیشگی است. این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و به همه کسانی که این داستان را از خودشان ساخته اند هشدار می‌دهم که شکایت قانونی را از شما در دادگاه انجام خواهم داد."

 

 

1612967

 


در واقع در این مجله که باعث خشم کاسیاس شده نقل قولی از او به انتشار رسانده که وی در بخشی از صحبت‌های خود گفته است: "من از همه چیز خیلی خسته ام، از نظر جسمی و روحی خسته شده ام.  من می دانم که در طول زندگی خود چه کرده ام و چه کاری را انجام نداده ام. من یک انسان هستم و اشتباهاتی داشته ام اما دو کار وجود دارد که در تمام زندگی خود انجام نداده ام، یکی دزدی و دیگری قتل.  هیچ کس دیگر برای من مهم نیست؛ هرکسی که صحبت کند یا آنچه را که می خواهد بگوید."

دیدگاه‌ها