کد خبر : 1761965 | 26 خرداد 1400 ساعت 16:45 | 49.4K بازدید | 6 دیدگاه

مقصد مورد علاقه ستاره فرانسوی بایرن مشخص شد

بنا بر ادعای اسکای اسپورتس کینگزلی کومان ترجیح می دهد فصل آینده در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

مقصد مورد علاقه ستاره فرانسوی بایرن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، زننده گل قهرمانی بایرن مونیخ در فینال چمپیونزلیگ فصل 20-2019 تا سال 2023 با باواریایی ها قرارداد دارد. کینگزلی کومان در فصلی که گذشت نیز نمایش‌های قابل قبولی در ترکیب باواریایی‌ها ارائه داد و طی 29 بازی بوندسلیگا برای این تیم آمار 5 گل و 10 پاس گل را از خود به ثبت رساند.

 

کینگزلی کومان اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می‌برد و به نظر می‌رسد که یکی از مهره‌های مهم دیدیه شان در مسابقات یورو خواهد بود؛ هرچند که او در بازی اول فرصتی برای حضور مقابل آلمان پیدا نکرد. با وجود اینکه او تمام تمرکز خود را روی یورو قرار داده اما بحث در مورد آینده این ستاره فرانسوی همچنان داغ دنبال می‌شود.

 

 

1611382

 

 

در روزهای گذشته چندین گزارش حاکی از آن بود که کینگزلی کومان از میزان حقوق دریافتی خود در بایرن‌مونیخ راضی نیست و برخی رفتارهای باشگاه آلمانی نیز باعث ناراحتی اش شده و به همین خاطر قصد دارد از جمع باواریایی‌ها جدا شود. در همین راستا از چند تیم به عنوان مقصد احتمالی وینگر فرانسوی نام برده شده است اما حالا اسکای اسپورتس مدعی شده که این بازیکن خودش ترجیح می دهد که ادامه فوتبال خود را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند؛ این در حالی است که گفته می‌شود منچستریونایتد علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن کومان دارد.

دیدگاه‌ها