کد خبر : 1761972 | 26 خرداد 1400 ساعت 17:08 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

هندبال باشگاه‌های آسیا؛ پیروزی مس برابر اُلمالیق

نماینده هندبال ایران با پیروزی برابر نماینده ازبکستان در یک قدمی صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات باشگاههای آسیا قرار گرفت.

هندبال باشگاه‌های آسیا؛ پیروزی مس برابر اُلمالیق

به گزارش "ورزش سه" از مهر، در پنجمین روز رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در جده عربستان، تیم مس ایران امروز چهارشنبه ۲۶ خردادماه، به مصاف تیم اُلمالیق ازبکستان رفت.

 

شاگردان حمید صادقی شاه نشین، سرمربی تیم مس کرمان، نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود خود به پایان رساندند که از لحظات زیبای این بازی می‌توان به واکنش عالی سعید برهانی، دروازه بان کرمانی تیم مس در دقیقه هشت نیمه نخست اشاره کرد. در نیمه دوم هم مس با تداوم یک بازی منطقی و با برنامه موفق شد اختلاف خود با حریف را بیشتر کند و در پایان با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ پیروز این میدان شناخته شود. در پایان این دیدار سلامان بربط برترین بازیکن زمین شناخته شد.

 

صنعت مس کرمان از سه بازی قبلی خود در این مسابقات مقابل تیم‌های القطن و الوحده به پیروزی رسید اما از تیم الکویت با اختلاف یک گل شکست خورد.

صنعت مس کرمان که در گروه B مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا حضور دارد هم اکنون با ۶ امتیاز از چهار بازی خود سوم جدول گروه خود قرار گرفت و منتظر نتیجه بازی‌های تیم‌های همگروه خود باقی ماند. تیم‌های الدوحیل و الکویت نیز ۶ امتیازی هستند و ازبک، الوحده و القطن در رده‌های آخر این گروه جای گرفته‌اند.

در گروه A هم امروز دو بازی برگزار می‌شود که الدوحیل با الکویت دیدار می‌کند و در آخرین بازی امروز نیز النجمه، مظهر عربستان را پیش رو دارد.

 

در این گروه نیز تیم‌های العربی و مظهر هر کدام با ۴ امتیاز در صدر ایستاده‌اند، تیم‌های النجمه و السالمیه ۴ امتیازی و سوم و چهارم جدول اند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بدون امتیاز در رده آخر جای گرفته است.

در دیگر مسابقات امروز و از ساعتی دیگر السالمیه مقابل العربی صف آرایی می‌کند که قضاوت این دیدار حساس به عهده کوبل داوری ایران است.

 

در دریگر بازی‌های امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران الدوحیل با الکویت، ساعت ۱۸:۳۰ القطن با الوحده و از ساعت ۲۰:۳۰ النجمه با مظهر دیدار می‌کند. نماینده کازرون امروز بازی ندارد.

 

تیم صنعت مس ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی، فردا از ساعت ۱۶:۳۰، به مصاف الدوحیل قطر، صدرنشین این رقابت‌ها، خواهد رفت که در صورت پیروزی، جواز حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را کسب خواهد کرد و در غیر این صورت برای تعیین مقام پنجم و ششم در مرحله بعد با تیم سوم گروه A مسابقه خواهد داد.

دیدگاه‌ها