کد خبر : 1761973 | 26 خرداد 1400 ساعت 15:53 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش آاس؛

هشدار یوفا؛ رئال، بارسا و یووه خوشحال نباشند

ارسال نامه یوفا و تایید حضور رئال، بارسا و یوونتوس در فصل بعد لیگ قهرمانان تنها یک اقدام نمادین بوده است.

هشدار یوفا؛ رئال، بارسا و یووه خوشحال نباشند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نامه ای از یوفا برای سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس ارسال شد که حضورشان در دوره بعد لیگ قهرمانان را تایید می کرد. هر سه باشگاه توانسته بودند در لیگ های خود سهمیه را کسب کنند ولی به دلیل باقی ماندن در پروژه جنجالی سوپرلیگ، با یوفا دچار اختلافات شدید شده اند و گمانه زنی ها در مورد اخراج شان هفته هاست که به گوش می رسد.

 

 

1612975

 

 

چندی پیش دادستان سوئیس اعلام کرد که یوفا اجازه ندارد تا این سه باشگاه را با محرومیت مواجه کند و اقدام شان برای تاسیس سوپرلیگ نباید با هیچ جریمه ای مواجه شود. این یک پیروزی بزرگ برای رئال، بارسا و یوونتوس بود ولی یوفا کار را به دادگاه اتحادیه اروپا کشانده و در انتظار رای نهایی آن است. به عبارتی یوفا هنوز جنگ را پایان یافته نمی داند و همچنان امیدوار است بتواند سه باشگاه فوق را با جریمه روبرو کند.

 

در همین رابطه نشریه آاس امروز گزارش داد که یک مقام بلندپایه از یوفا ارسال نامه به رئال، بارسا و یوونتوس و تایید حضورشان در فصل بعد لیگ قهرمانان را یک اقدام فرمالیته عنوان کرده و به معنای قطعیت حضورشان نیست. در واقع این نامه برای تمامی تیم هایی که سهمیه حضور در دور گروهی را کسب کرده اند ارسال شده است و معنای خاص دیگری ندارد. او معتقد است سه باشگاه سوپرلیگی نباید چندان خوشحال باشند و حضورشان در فصل بعد لیگ قهرمانان قطعی نیست.

 

دیدگاه‌ها