کد خبر : 1761986 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:38 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

تمام بچه‌های تیم ملی زحمت کشیدند؛

سکوت طارمی درباره آینده‌اش در پورتو

مهاجم تیم ملی ایران نسبت به بحث جدایی‌اش از پورتو واکنش نشان نداد.

سکوت طارمی درباره آینده‌اش در پورتو

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران که پس از موفقیت در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی، ظهر امروز چهارشنبه به تهران بازگشتند، ساعاتی قبل در مراسمی با حضور نوبخت معاون رییس جمهوری، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و ... در سالن همایش‌های صدا و سیما شرکت کردند.

 

مهدی طارمی که مشخص بود با خستگی زیاد در این مراسم حضور پیدا کرده، در گفت‌وگو با "ورزش سه" با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران عنوان کرد: همین که توانستیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم، باید شکرگزار خدا باشیم و ان‌شاالله بتوانیم در میادین بعدی به نحو احسن بازی کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم و برای چند روز هم که شده، دل مردم را شاد کنیم.

 

او در خصوص هماهنگی زیادی که با سردار آزمون داشت، ابراز کرد: تمام بچه‌های تیم زحمت کشیدند. چه در خط دفاع و دروازه و حتی آنهایی که بازی نکردند، زحمت کشیدند تا چهار برد به دست بیاوریم. بزرگترین اتفاق برای ما افتاد و خیلی خوب و همدل در قالب یک تیم موفق شدیم دل مردم را شاد کنیم و امیدوارم به جام جهانی هم برسیم.

 

این ستاره تیم ملی ایران که در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل عراق هم کاپیتان تیم ملی بود، در خصوص آینده‌اش در پورتو اظهار نظری انجام نداد.

دیدگاه‌ها