کد خبر : 1761988 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:40 | 50.2K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش اسکوچیچ به جدایی: بگذارید لذت ببریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید فعلا زمان صحبت درباره قراردادش با فدراسیون فوتبال نیست.

واکنش اسکوچیچ به جدایی: بگذارید لذت ببریم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ بعد از اتمام مراسم تجلیل از ملی‌پوشان فوتبال ایران درباره صعود به دور بعدی، پایان قراردادش و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**کوچک‌ترین لغزشی نداشتیم


به لحاظ روانی مدیریت کردن این شرایط خیلی سخت بود زیرا ما جای کوچک ترین لغزشی نداشتیم. همین طور باید حواس‌مان را از لحاظ مصدومیت بازیکنان و فشاری که در تمرینات روی آنها بود جمع می‌کردیم.


**این تازه شروع مسیرمان است


به دلیل شرایط بد آب و هوایی چهار بازی در این دوره فشرده انجام دادیم. این تنها اولین قدم بود و تازه شروع مسیرمان است. مسیر طولانی داریم تا تیم قوی و قوی‌تری بسازیم.


**الان می‌خواهم خانواده ام را ببینم و به آرامش برسم


اکنون مهم ترین موضوع برای من این است که صعود کردیم و خیلی به اینکه قرعه‌کشی دور بعدی به چه شکلی خواهد بود، فکر نمی کنیم. الان دوست دارم از این دوره استفاده کنم، بروم و خانواده‌ام را ببینم و کمی به آرامش برسم.


**پایان قرارداد با تیم ملی؟


هنوز هم سرمربی هستم.


**قراردادتان مرحله به مرحله است؟


اگر اطلاعات بیشتری دارید خوش به حال‌تان! چیز بیشتری برای اضافه کردن ندارم.


**اعلام رییس فدراسیون برای پایان قرارداد؟


اکنون قصد استراحت دارم و از شما(خبرنگاران) هم به دلیل اینکه آمدید و با من صحبت کردید، ممنون هستم اما بگذارید از این بردی که آورده‌ایم لذت ببریم. برای این صحبت‌ها وقت زیاد است.


**فعلا می‌خواهم از موفقیت لذت ببرم


گفتم اکنون اوضاع به این شکل است که بازی ها تمام شده و می‌خواهم از بردی که به دست آورده‌ایم لذت ببرم. بعدش درباره این مسائل صحبت‌ می کنیم. شرایط خیلی سختی را حل کردیم و اکنون هم وقت استراحتم است.بعدا برای  صحبت کردن نسبت به این موارد فرصت هست.


**نداشتن زمان کافی تا مرحله بعد؟


نه وقت کافی برای این صحبت ‌ها است. خیال تان راحت باشد زیرا تیم ‌ را آماده خواهیم کرد.


**قرعه دور بعد؟


ذهن خود را مشغول این فکرها نمی‌کنم. هر قرعه ای به ما بخورد با آن مواجه می‌شویم و چیزی نیست که دست ما باشد. برای مواجهه با هر چیزی و هر تیمی آماده هستیم.

دیدگاه‌ها