کد خبر : 1761994 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:49 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

تصمیم گیرنده درباره اسکوچیچ من نیستم

جهانبخش: حرفه‌ای نیست بگویم از برایتون می‌روم

هافبک لژیونر تیم ملی فوتبال درباره آینده باشگاهی خود صحبت واضحی انجام نداد.

جهانبخش: حرفه‌ای نیست بگویم از برایتون می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از ملی‌پوشان عنوان کرد: در این سال‌ها نشان داده‌ایم هر چقدر کار را برای ما سخت‌تر کنند، تلاش چند برابری می‌کنیم. می‌دانستیم وظیفه بزرگی به گردن ما است تا در شرایط سخت اقتصادی مردم را شاد کنیم. می‌دانستیم بازی‌های سختی داریم، اما خدا را شکر توانستیم 4 برد بدست بیاوریم و به چیزی که حق‌مان است، برسیم.


وی درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد:‌ زمان کمی برای اردوی تیم ملی وجود داشت و خودم برای اولین بار در کنار تیم ملی بودم. باید زمان بگذرد تا بدانیم شرایط به چه شکل است. در این 4 بازی، یکدلی و همدلی بین بازیکنان فوق‌العاده بود.


هافبک تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق ماندن اسکوچیچ در تیم ملی است، گفت: این وظیفه ما نیست. در ادوار گذشته تصمیماتی گرفته شده که به عنوان بازیکن نتوانستیم دخالت کنیم. مهم‌ترین چیز برای بازیکنان تلاش داخل زمین است و برای بیرون زمین مسئولان تصمیم می‌گیرند. در چنین شرایط سختی بازی کردیم. وقتی چنین شرایط سختی داریم، احساس دخیل نیست و باید منطقی تصمیم گرفته شود.


جهانبخش درباره تصمیمش برای فصل آینده و باشگاه آینده اش افزود: قطعا تصمیمی می‌گیرم که به مسیر فوتبالی‌ام کمک کند. پس از سه هفته به انگلیس برمی‌گردم و در فکر این هستم که تصمیماتی بگیرم. 


وی افزود: الان سخت است که صحبتی انجام دهم. سال منتهی به جام جهانی را در پیش داریم که خیلی مهم است و باید تصمیمی بگیرم که به فوتبالم کمک کند. دوست دارم جایی باشم که بازی کنم. در یکی دو سال گذشته شرایط پیش آمد که نتوانستم زیاد بازی کنم و به موقع درباره مسائل مختلف صحبت خواهم کرد. 


جهانبخش درباره احتمال جدایی اش از برایتون تاکید کرد: خیلی حرفه‌ای نیست این را بگویم چون دو سال با این تیم قرارداد دارم. به عنوان بازیکن دوست دارم بازی کنم. مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی سخت‌تر می‌شود و طبیعی است فوتبالیست باید بازی کند تا فرمش را حفظ کند.

دیدگاه‌ها