کد خبر : 1761995 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:53 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال هیچ کم و کاستی برای تیم ملی نگذاشت

هاشمیان: همیشه با غرور ملی نمی‌توان برنده شد

مربی تیم ملی فوتبال می‌گوید باید به فوتبال ایران بیشتر بها داده شود چون بسیاری از گشایش های جامعه از فوتبال است.

هاشمیان: همیشه با غرور ملی نمی‌توان برنده شد

به گزارش "ورزش سه"، وحید هاشمیان یکی از نفراتی بود که در مراسم تجلیل از ملی پوشان فوتبال ایران صحبت هایی را مطرح کرد. مشروح حرف‌های مربی تیم ملی را در ادامه می‌خوانید:


**تصمیم ناعادلانه کارمان را سخت کرد


ابتدا این پیروزی را به مردم و جامعه ورزش کشور تبریک می‌گویم. این اتفاق در سایه تلاش سخت انجام شد. شکست برابر بحرین و عراق در بازی رفت و تصمیم ناعادلانه که ضد ایران گرفته شد و میزبانی را گرفتند، شرایط را برای تیم ملی سخت کرد. 


**ایرانی در شرایط سخت کار بزرگ می‌کند


کشور ایران این ویژگی را دارد که هر وقت در شرایط سخت قرار بگیرد، کارهای بزرگی انجام می‌دهد. این کار، دوباره انجام شد و با توجه به اینکه کنار ملی‌پوشان بودم، دیدم که آنها با همه سلول‌های وجودشان به فکر ایران بودند و برای پیروزی تیم ملی تلاش کردند.


**فدراسیون هیچ کاستی نگذاشت


کادر پشتیبانی و فدراسیون هیچ کم و کاستی نگذاشت و در ادامه نیز، اتحاد ملی بین رسانه‌، مردم و مسئولان باعث شد که نتایج خوبی بگیریم تا باعث خوشحالی مضاعف در کشور شویم. 


**باید بیشتر به فوتبال بها داده شود


وقتی فوتبال می‌تواند در شادی و غرور مردم تأثیر بگذارد، باید بیشتر به این ورزش بها داده شود. فوتبال تنها در بحث ورزش تأثیرگذار نیست، در بحث سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و ... تأثیرگذار است. 


**غرور ملی همیشه کارساز نیست


غرور ملی همیشه به تنهایی نمی‌تواند کاری کند و فوتبال ما نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه مسئولان ربط دارد. بازی‌های ما در مسابقات پیش رو سخت‌تر خواهد شد. کشورهای دیگر از نظر برنامه‌ریزی جلو‌تر هستند و کارشان را شروع کرده‌اند. 


**فدراسیون نیاز به کمک دارد


فدراسیون فوتبال به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست. امیدوارم پس از سپری کردن دور بعدی انتخابی جام جهانی باعث افتخار کشورمان شویم و بتوانیم نام ایران را در جهان پرآوازه کنیم.

دیدگاه‌ها