کد خبر : 1761996 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:54 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مجمع سالانه فدراسیون بوکس تشکیل شد

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون بوکس با ریاست معاون وزیر ورزش برگزار شد.

مجمع سالانه فدراسیون بوکس تشکیل شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، مجمع سالانه فدراسیون بوکس، امروز(چهارشنبه) در سالن‌ فارسی مجموعه ورزشی انقلاب به ریاست عبدالحمید احمدی معاون توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 

در این مجمع حسین ثوری رییس، حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی، فرزاد صادق‌پور رییس کمیته داوران و سایر مسوولان فدراسیون بوکس، فضل‌الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه‌ مسوول امور مجامع وزارت ورزش و علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور داشتند.

 

رییسان هیات‌های استانی نیز به صورت وبینار در مجمع حضور یافتند.

 

حسین ثوری در جریان مجمع با بیان این که روز جمعه به دعوت مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات لبیک خواهیم گفت به ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون پرداخت.

 

او اظهار کرد: چالش‌های زیادی داشتیم که خوشبختانه با کمک شما عزیزان این موانع برداشته باشد و اکنون بوکس دارای آرامش است. بوکس در حوزه قهرمانی و همگانی از لاک دفاعی خارج شد و اکنون رشته‌ای است که می‌تواند در معادلات ورزش ایران تاثیرگذار باشد.

 

رییس فدراسیون بوکس، گفت: زمانی بود که اخبار بوکس به صورت عکس یا زیرنویس مخابره می‌شد اما اکنون‌ مسابقات این رشته پخش مستقیم می‌شود. اکنون بوکسورهای ما در مسابقات مختلف موفق هستند.میثم قشلاقی، دانیال شه‌بخش و شاهین موسوی که در مجمع هستند در پیکارهای قهرمانی آسیا، احترام را با کمک و هدایت علیرضا استکی به بوکس ایران برگرداندند.

 

ثوری افزود: در حوزه آموزش، همگانی، توسعه مربیان و داوران به اندازه ۳۰ سال گذشته فعالیت کردیم و مربیان و داوران را به تمامی دوره‌های بین‌المللی اعزام‌ کردیم. این را هم بدانیم که اکنون درتیم‌های رده‌های سنی ما، قهرمانان استان‌های مختلف حضور دارند.

 

رئیس فدراسیون بوکس، عنوان کرد: شرایط را برای ملی‌پوشان با حمایت اسپانسرها به گونه‌ای فراهم کردیم که ملی‌پوشان دغدغه‌ای نداشته باشند. همچنین تعداد زیادی لوازم استاندارد بوکس تهیه شده که به زودی در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم. 

 

سپس عبدالحمید احمدی، گفت: از تلاش‌های مسوولان فدراسیون و هیات‌های استانی قدردانی می‌کنم. عمده انتظار و تلاش در هر رشته ورزشی به استان‌ها برمی‌گردد که خط مقدم ورزش برای توسعه هستند. موفقیت‌های اخیر بوکس را تبریک می‌گویم که موجب افتخار بود و نشان می‌دهد ظرفیت‌های خوبی در بوکس وجود دارد که اگر مورد توجه قرار بگیرد می‌توانیم به توفیقات بزرگی در سطح قاره و جهان برسیم. امیدوارم بوکس بتواند فراتر از کسب سهمیه در المپیک باشد و در حد استعدادهای جوانان ایران به افتخار برسیم.

 

وی ادامه داد: باید از زحمات افرادی که از ابتدای فعالیت این رشته خدمت کرده‌اند، تشکر کنم. ظرفیت‌های خوبی در بخش همگانی و قهرمانی بوکس وجود دارد. برای قهرمانی پایدار نیاز به افزایش و تقویت بخش همگانی داریم. اینکه دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح و ورزش کارگری وارد این رشته شده‌اند خبر بسیار خوبی است.

 

او گفت: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌هایی که می‌توانند در توسعه بوکس کمک کنند نیز اهمیت زیادی دارد.

 

در ادامه، باقرزاده، نایب رییس کمیته ملی المپیک نیز عنوان کرد: به جامعه بوکس خسته نباشید می‌گویم. به علیرضا استکی و همکارانش که برگ جدیدی در بوکس کشورمان باز کردند تبریک ویژه‌ای دارم. دنیا روی بوکس سرمایه‌گذاری می‌کند و نتایجی که ملی‌پوشان ما کسب کرده‌اند موجب شد بوکس ایران از انزوا خارج شود. این مقام‌ها و موفقیت‌هایی که با مربیان جوان ایرانی به دست می‌آید بسیار لذت بخش است.

 

باقرزاده تاکید کرد: اردوهای تیم‌های ملی به صورت متوالی برگزار می‌شود و گرفتن سهمیه المپیک و کسب‌ موفقیت در آسیا بسیار مهم است.

 

ارائه گزارش ریاست فدراسیون بوکس، حسابرس، خزانه‌دار و بازرس فدراسیون و تایید از سوی اعضای مجمع از بخش‌های مختلف این مجمع بود. سپس برنامه عملیاتی فدراسیون بوکس در سال ۱۴۰۰ ارائه و مورد تصویب قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها