کد خبر : 1761997 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:58 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

فرقی نمی‌کند با چه تیم‌هایی همگروه بشویم

کنعانی‌زادگان: اسکوچیچ برای تیم ملی زحمت کشید

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید جو خوبی بر تیم حاکم بوده تا 4 پیروزی متوالی به دست بیاید.

کنعانی‌زادگان: اسکوچیچ برای تیم ملی زحمت کشید

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان در حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان فوتبال درباره آب وهوای کشور بحرین و تاثیرش بر عملکرد تیم ملی بیان کرد:‌وضعیت آب و هوایی بحرین کمی بهتر از کیش بود و رطوبت آنچنانی نداشت. از طرفی اینکه بازی‌ها در شب برگزار می‌شد، برای ما بهتر شد.


وی درباره جو حاکم بر تیم ملی تاکید کرد: بیشتر بازیکنان سال‌ها کنار هم بازی کرده‌اند، از تیم‌های ملی پایه گرفته تا بزرگسالان و شناخت کافی از هم داشتند. مربی خیلی خوبی هم به تیم ملی اضافه شد و خیلی چیزها از او و دستیارانش یاد می‌گیریم. 


مدافع تیم ملی درباره ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ گفت: این مسائل به من مربوط نمی‌شود، اما اسکوچیچ زحمت کشید. ما کنار او خیلی چیزها یاد گرفتیم و دوست داریم سال‌ها کنار تیم ملی باشد. چیزی که ما دیدیم، تلاش کادر فنی برای شاد کردن مردم بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد. 


کنعانی‌زادگان درباره بازی های سخت تیم ملی در بحرین خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها برای ما سخت بود و نمی‌توانیم بگوییم یک بازی از بازی دیگر سخت‌تر بود. همه می‌خواستند با تمام قوا برابر ایران قرار بگیرند که خوشبختانه توانستیم با بازی‌های خوب نتیجه بگیریم. 


وی درباره شانس تیم ملی برای قرعه کشی دور بعدی مقدماتی جام جهانی افزود: برای تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود، فرقی نمی‌کند کدام تیم برابرش قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها