کد خبر : 1762009 | 26 خرداد 1400 ساعت 19:54 | 153.3K بازدید | 5 دیدگاه

اعلام زمان بازیهای ایران درمقدماتی جام جهانی

روزنامه الاقتصادیه عربستان زمان برگزاری بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا را اعلام کرد.

اعلام زمان بازیهای ایران درمقدماتی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، با پایان دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، چهره تیم های حاضر در مرحله سوم مشخص شد که بدین ترتیب 12 تیم موفق شدند با صعود به این مرحله، برای کسب 4 سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی و یک سهمیه جدال با نماینده کونکاکاف با یکدیگر به رقابت بپردازند.


روزنامه الاقتصادیه امروز در خبری از اعلام زمان قرعه کشی و برگزاری مسابقات دور پایانی انتخابی جام جهانی خبر داد. بدین ترتیب مراسم قرعه کشی در تاریخ 10 تیر برگزار می شود که تیم ها بر اساس رنکینگ کشورها در ماه ژوئن که توسط فیفا اعلام می شود، سیدبندی خواهند شد.


اما طبق اعلام برنامه زمان بندی از سوی روزنامه الاقتصادیه، دور نخست از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، از تاریخ دوم سپتامبر برابر با 11 شهریور آغاز می شود و آخرین دیدار این رقابت ها نیز در 29 مارس برابر با 9 فروردین برگزار خواهد شد. برنامه بازی ها بدین صورت خواهد بود:


بازی اول: 11 شهریور
بازی دوم: 16 شهریور
بازی سوم: 15 مهر
بازی چهارم: 7 آبان
بازی پنجم: 20 آبان
بازی ششم: 25 آبان
بازی هفتم: 7 بهمن
بازی هشتم: 12 بهمن
بازی نهم: 4 فروردین 1401
بازی دهم: 9 فروردین 1401

 

در دور سوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، تیم ها در دو گروه شش تیمی تقسیم خواهند شد. تیم های اول و دوم هر گروه مستقیماً به جام جهانی راه خواهند یافت و تیم های سوم هر گروه در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم می روند تا تیم برنده به مصاف تیمی از کونکاکاف برود.


انتظار می رود سیدبندی تیم ها در این مرحله بدین صورت باشد:


سید یک: ایران و ژاپن
سید دوم: کره جنوبی و استرالیا
سید سوم: عربستان و امارات

سید چهارم: عراق و چین

سید پنجم: سوریه و عمان
سید ششم: ویتنام و لبنان

دیدگاه‌ها