کد خبر : 1762012 | 26 خرداد 1400 ساعت 20:17 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

داستان مولر و تیم ملی آلمان بعد از یورو تمام می‌شود؟

اصلا بعید نیست که توماس مولر بعد از رقابت‌های یورو نیز به کار خود در تیم ملی آلمان ادامه دهد و در جام جهانی حضور پیدا کند.

داستان مولر و تیم ملی آلمان بعد از یورو تمام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جام جهانی 2018 و نتایج فاجعه بار تیم ملی آلمان بود که یواخیم لوو برخی بازیکنان با تجربه تر خود را کنار گذاشت که توماس مولر نیز یکی از آنها به حساب می آمد. مولر که در جام جهانی 2010 به عنوان پدیده مانشافت خود را معرفی کرد، هشت سال بعد تورنمنت کابوس واری را با این تیم سپری کرد و پس از آن از تیم ملی کنار گذاشته شد.

 

با این حال تیم ملی آلمان در غیاب بازیکنان باتجربه خود از جمله توماس مولر نیز نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند تا یواخیم لوو تصمیم بگیرد پیش از رقابت‌های یورو دوباره این بازیکن و البته متس هوملس را به تیم ملی بازگرداند؛ موضوعی که البته عملکرد فوق العاده مولر طی یکی دو فصل گذشته نیز در آن بسیار تاثیر گذار بود.

 

 

1613024

 

 

حالا برخی معتقد هستند که توماس مولر آخرین رقابت مهم خود را با آلمان پشت سر می‌گذارد و قرار است بعد از یورو از تیم ملی خداحافظی کند اما اکنون بیلد گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که آینده این بازیکن در مانشافت هنوز معلوم نیست. بر اساس این گزارش مولر می‌خواهد بعد از رقابت های یورو با سرمربی جدید آلمان یعنی هانسی فلیک گفت و گو کند و هرگز بعید نیست که او به کار خود در جمع ژرمن‌ها ادامه داده و یکی از بازیکنان آلمان در جام جهانی قطر باشد. همچنین بیلد ادعا می‌کند که این مسئله در مورد هوملس نیز صدق می‌کند.

دیدگاه‌ها