کد خبر : 1762013 | 26 خرداد 1400 ساعت 20:18 | 35.8K بازدید | 2 دیدگاه

چرا مسی در مراسم رونمایی از لباس بارسا حاضر نبود؟

غیبت لیونل مسی، کاپیتان باتجربه بارسلونا در تصاویر رونمایی از لباس جدید این تیم حاشیه ساز شده است.

چرا مسی در مراسم رونمایی از لباس بارسا حاضر نبود؟

به گزارش "ورزش سه"، در روز رونمایی از لباس بارسلونا شاهد انتشار تصویری از جرارد پیکه، سرخی روبرتو، پدری، فرانکی دی یونگ، الکسیا، جنی، آیتانا و ... بودیم، اما حتی یک عکس هم از لیونل مسی منتشر نشد تا نگرانی هواداران این تیم در خصوص جدایی احتمالی او از بارسلونا در فصل تابستان افزایش یابد. قرارداد لیونل مسی با بلوگرانا 14 روز دیگر تمام می شود و این بازیکن هنوز به صورت رسمی با خوان لاپورتا به توافق نرسیده است.

 

1612883

 

اما نشریه موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد غیبت لیونل مسی در تصاویر رونمایی از لباس جدید عجیب نبوده و اتفاقی طبیعی محسوب می شود. این تصاویر حدود سه ماه قبل و در تاریخ 19 مارچ گرفته شده است. در آن مقطع خوان لاپورتا به تازگی ریاست باشگاه را به عهده گرفته و هنوز فرصت ارائه پیشنهاد جدید برای تمدید قرارداد به لیونل مسی مهیا نشده بود.

 

در واقع کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در آن مقطع هنوز هیچ تصوری نسبت به آینده خود برای فصول بعدی نداشته و غیبت او در تصاویر لباس جدید موضوعی طبیعی بوده است. اما طی سه ماه اخیر خوان لاپورتا و کادر مدیریتی جدید بارسلونا مذاکرات فشرده ای را با این ستاره 33 ساله انجام داده اند و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی قرارداد لیونل مسی با کاتالان ها تمدید خواهد شد.

دیدگاه‌ها