کد خبر : 1762017 | 26 خرداد 1400 ساعت 20:40 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

سون هیونگ‌مین- تاتنهام؛ این داستان ادامه دارد

فابریتزیو رومانو مدعی شد سون هیونگ مین به زودی قرارداد خود را با باشگاه تاتنهام تمدید خواهد کرد.

سون هیونگ‌مین- تاتنهام؛ این داستان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کره‌ای تاتنهام یعنی سون هیونگ مین طی سال های گذشته یکی از مهم ترین مهره های تیم لندنی بوده و توانسته گل ها و پاس گل های زیادی به ثبت برساند. این درخشش سون به حدی بوده که در ماه های اخیر شایعاتی پیرامون علاقه غول‌های فوتبال اروپا به جذب این ستاره کره ای مطرح شده است.

 

سون در فصلی که گذشت و با وجود نتایج نه چندان خوب تاتنهام عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم لندنی ارائه داد و آمار عالی 17 گل و 10 پاس گل را برای آنها به ثبت رساند تا بیش از پیش قابلیت های فوق العاده خود را نشان داده باشد. از طرفی همین موضوع نیز باعث شده که باشگاه تاتنهام بیش از پیش برای حفظ این بازیکن انگیزه داشته باشد.

 

 

1565527

 

 

قرارداد فعلی سون با باشگاه تاتنهام تا سال 2023 اعتبار دارد. با این حال به نظر می رسد که اکنون شرایط برای تمدید قرارداد این ستاره کره‌ای فراهم شده است. در همین راستا و بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای، مذاکرات بین سون و باشگاه تاتنهام از مدت ها قبل آغاز شده و دو طرف بر سر مسائل مختلف با یکدیگر به توافق رسیده اند بنابراین می توان گفت که این بازیکن به تمدید قرارداد با باشگاه لندنی بسیار نزدیک شده است.
این در حالی است که به نظر می‌رسد زوج او در خط حمله تاتنهام یعنی هری کین قصد دارد هر طور که شده از این تیم جدا شود.

دیدگاه‌ها