کد خبر : 1762019 | 26 خرداد 1400 ساعت 21:23 | 87.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهر تایید فرگوسن به گزینه کهکشانی یونایتد

سرالکس فرگوسن، سرمربی پرافتخار و سابق منچستریونایتد به تمجید از جیدون سانچو پرداخته است.

مهر تایید فرگوسن به گزینه کهکشانی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو در طول دو فصل اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم دورتموند داشته و چشم بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود خیره کرده است. این ستاره جوان در تابستان سال گذشه فاصله ای تا انتقال به منچستریونایتد و رفتن به لیگ برتر نداشت، اما در نهایت طرفین به توافق نرسیدند و این ستاره انگلیسی و جوان برای یک فصل دیگر در دورتموند ماندنی شد.

 

1610714

 

اما جیدون سانچو در تابستان امسال نیز تبدیل به گزینه اول شیاطین سرخ برای تقویت خط حمله شده است. سانچو که در حال حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس برای رقابت های یورو 2020حضور دارد، به شدت مورد توجه سرالکس فرگوسن قرار گرفته و سرمربی سابق یونایتد او را مهره ای ارزشمند برای سه شیرها در رقابت های یورو توصیف کرده است.

 

سرالگس فرگوسن گفت: "من علاقه زیادی به سبک بازی جیدون سانچو دارم. او در نبردهای تک به تک در مقابل بازیکنان حریف عملکرد خوبی داشته و در امر گلزنی و ارسال پاس گل های فراوان نیز کارنامه موفقی داشته است. همچنین جیدون سانچو در محوطه جریمه حریف بازیکن خطرناکی به شمار می آید. جیدون سانچو پتانسیل بالایی داشته و می تواند به هر تیمی کمک زیادی بکند. به همین دلیل از نظر من حضور سانچو در ترکیب سه شیرهل در طول مسابقات یورو 2020 برای تیم ملی انگلیس بسیار ارزشمند خواهد بود."

دیدگاه‌ها