کد خبر : 1762021 | 26 خرداد 1400 ساعت 20:52 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

عجله PSG؛ دوناروما فردا در تست‌ های پزشکی

توتو مرکاتو مدعی شد جانلوئیجی دوناروما فردا و در ایتالیا تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر خواهد گذاشت.

عجله PSG؛ دوناروما فردا در تست‌ های پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی دوناروما یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت میلان در فصلی که گذشت به شمار می‌آمد. نمایش های فوق العاده این گلر ملی‌پوش باعث شد که روسونری در پایان رقابت های سری آ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. با این حال اخیراً مشخص شد که دوناروما و میلان برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و او از این تیم جدا خواهد شد.

 

 در هفته‌های گذشته گمانه زنی های زیادی در رابطه با تیم بعدی دروازه بان ایتالیایی شنیده شد. در ابتدا گفته می‌شد که دوناروما راهی یوونتوس خواهد شد اما با توجه به اعتقاد زیاد ماسیمیلیانو آلگری به وویچک شزنی این انتقال منتفی شد؛ موضوعی که باعث شد پاریسن‌ژرمن به شانس اصلی جذب این دروازه بان ملی پوش تبدیل شود.

 

 

1609786

 

 

اکثر رسانه‌های معتبر گزارش داده اند که کارهای انتقال دوناروما به پارک دو پرنس قطعی شده و او با باشگاه فرانسوی قراردادی پنج ساله به امضا خواهد رساند. همچنین گفته شد که این دروازه‌بان جوان سالیانه 11 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

 

اما به نظر می رسد پاری‌سن‌ژرمن برای نهایی کردن این انتقال کمی عجله دارد. توتو مرکاتو مدعی شده که دوناروما فردا در تست های پزشکی پاری سن ژرمن حضور خواهد یافت. این دروازه‌بان اکنون در اردوی تیم ملی ایتالیا برای رقابت های یورو به سر می‌برد و به همین خاطر قرار است این تست های پزشکی در رم یا فلورانس ایتالیا برگزار شود و پس از آن این انتقال به شکل رسمی اعلام گردد.

دیدگاه‌ها