کد خبر : 1762022 | 26 خرداد 1400 ساعت 20:58 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی: استراحت می‌کنم و به ترکیه می‌روم

مدافع تیم ملی ایران اعلام کرد به زودی راهی ترکیه می‌شود تا درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

حسینی: استراحت می‌کنم و به ترکیه می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی در حاشیه مراسم تجلیل از ملی‌پوشان فوتبال ایران اظهار کرد: خدا را شکر مرحله اول مقدماتی را با موفقیت تمام کردیم. از اعضای کادر فنی و همه مسؤولان تشکر می‌کنم که پشتیبان ما بودند و امیدوارم در مرحله نهایی نیز به موفقیت برسیم.

 

او در خصوص مباحث هواداری و نگاه رنگی به برخی بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: واقعا در تیم ملی تفاوتی ندارد که بازیکنان در کدام باشگاه‌ها فعالیت دارند. وقتی ما به اردو می‌رویم، یکدل و متحد هستیم. مثلا من با همه بازیکنان رقیب(پرسپولیس) و لژیونرها رفاقت دارم. نباید این مباحث در تیم ملی شکل بگیرد و خدا را شکر همه در راستای موفقیت ایران قدم برمی‌داریم.

 

مدافع تیم ملی ایران تاکید کرد: واقعا از وجود چنین جوی در تیم ملی لذت می‌برم. اگر بازیکنان یک یا ۹۰ دقیقه بازی می‌کردند، تمام تلاش خود را انجام می‌دادند تا موثر ظاهر شوند. اتحاد زیادی در تیم ملی وجود دارد و این فضا لذت‌بخش است.

 

حسینی در خصوص جدایی از ترابزون اسپور و باشگاه آینده‌اش عنوان کرد: من از ترابزون جدا شده و بازیکن آزاد هستم. از باشگاه‌های ترکیه‌ای پیشنهاد دارم، اما پس از مسابقات تیم ملی قصد دارم مدتی را استراحت کنم و سپس به ترکیه بروم و تصمیم‌گیری نهایی را داشته باشم.

دیدگاه‌ها